Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2437 ggr
Margareta
0

Kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har kattungarna fått ögon.
De spinner förtjust medan de äter och är tjocka som små korvar alla tre. Jag kan aldrig se mig mätt på dem. Idag har jag återigen varit utan internet och eftersom jag var bättre förberedd än igår, så har det gått betydligt bättre…

Numer pensionär i Nynäshamn

Margareta
0

En till…

lizziett
0

Hej Margareta!

Vilka gulliga kattungar! Förstår nu att du inte kunde lämna dom för att åka till svärmor i Piteå! Dessutom slapp du ju också den förfärliga ASSI-lukten (pust…).

Tilda-T
0

Oj vilka gosisar!!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

DaMum
0

De är så söta så jag håller på att gå upp i atomer! Pussa dem på nosen försiktigt från mig Margareta!

catlin
0

Jag kan inte titta mer på den här tråden för min kattabstinens är svårartad och jag står inte riktigt ut…

Matblogg: Chakulas LCHF

*stay calm - be brave - wait for the signs*

marieirene
0

Så otroligt gulliga!! Glad Har du sett denna sida http://www.orijen.se/ ? Jag blev jätte lycklig och beställde genast fodret till mina katter via http://www.swecat.com/v4/category.php/195 . Nästa gång kan jag handla på en lokal affär i borlängeGlad

Det känns jätte bra för jag vill ju inte att mina katter heller ska behöva äta massa snabba kolhydrater..  I royal canin siames finns det tex t.o.m  betfor i ??Förvånad!  2 av mina katter på bilden… (har 2 på foder oxå) mvh Marie

Benjy
0

får man äta dom? :P

marieirene
0

näpp aja bajja Cool

Margareta
0

Jag är så LYCKLIG…

Den lilla kattmamman fick i fredags smaka på rå strömming.
Jag har gett henne smakbitar av ALLT rått kött jag kan komma på och inget har passat den lilla damen. Hon föredrar alltid sitt torrfoder.

STRÖMMING blev en favorit. Hon har tillsammans med min andra hona (som av artighetsskäl också smakar, för att inte missa något) ätit 500g rå strömming sen i fredagskväll.

Det är REKORD!!!

Den största av kattungarna (lille Marvin i mitten) har TREDUBBLAT sin vikt på 11:e dagen… undrar vad som är rekord?

Hon äter 2 strömmingfiléer i stöten och tittar glupskt efter mer… Jag vågar inte ge mer än så. LCHF så det förslår antar jag?

Mervi
0

Vad söta de är, helt underbara! Lyckliga du! och kattmamman så klart.

Margareta
0

Problemet är att jag längtar hem till dem hela tiden…
Tänk att få höra de små SPINNA, det slår allt just nu…

shintaida
0

Naaaaww….jösses vad söta bebbarna är !!

*kattsjuk*

// Shintaida

Gittan-Xyz
0

Å så mysiga.Kyss

mezza
0

Gose pluttar!

Och ett eget fårskinn att sova på så klart!

Margareta kan du inte ta vård av kattungar????

jag menar så du kan pussa på dom hela tiden…

asa32
0

Så söta!!!!

Min 10-åriga sons största önskan är en egen katt. Vi ska tyvärr inte skaffa någon katt eftersom vi bor brevid en stor vägkorsning, så sonen har istället börja samla på katter. Prydnadssaker och tavlor m.m. Nu har han runt 120 st, så det är ju bra att de inte är levande.Glad   Men visst är de gooooa.

Margareta
0

asa43: Att bo nära en väg är inget hinder när man har innekatter. Vi har också haft det problemet, så våra katter är därför innekatter. Nu sen flytten bor vi bättre skyddat, men de är vana vid att det är så. Vi har dem i koppel och i rastgård.
De reser med oss i husvagnen och beter sig mest som hundar på campingplatser.

När man har fertila raskatter går det inte att ha dem fritt springande, man vet aldrig vilken avkomma det blir då… inte värst mycket stamtavla…

asa32
0

Min syster hade tidigare 2 fina norska skogskatter, som klarade sig fint på utställningar. De var innekatter men på äldre dar fick de vara ute ibland, verkade trivas med både och. Nu har hon inga katter längre men väl 2 busiga pojkar…. undrar hur de skulle klara sig på utställning…………..Räcka ut tungan

jazza
0

Vilka jättefina kattungar …..

Margareta
0

Pappan till våra kattungar heter S*Juvelens Rubin och är Europachampion. Det innebär att han vunnit 21 gånger varav många gånger utomlands.