Atkins choklad!
Hej!
Är det någon som vet hur många kolisar där är i Atkins choklad?? Jag blev inte klokare av att läsa på innehållsförteckningen…/Cia

Det beror på vilken choklad du har köpt. Decadence eller de "vanliga"?

helt vanliga..jag vet inte vad decadence är..hihi.. /cia

Den "vanliga" chokladen innehåller 2 nettokolhydrater/bar, vilket innebär att du kan räkna den som 2 g kolhydrater. Det har att göra med vad kroppen kan tillgodogöra sig och inte. Men visst är de goda? Jag brukar festa till det lite extra med en sådan ibland.
Jag med. Det kan det vara värt ibland.

Åh då gjorde jag inte feeeel när jag åt ett sånt häromdagen… tusen tack för hjälpen!! KRAM CIA
#6 Det som är rätt för dig är aldrig fel! :-)
Precis som Marylojs säger!
Vi äter det vi själva bestämmer och inget är FEL.
Det enda som kan hända när vi gör våra val är att viktminskningen stannar av eller vänder upp, att vi mår sämre än vi kan göra eller att något annat händer som vi inte tänkt oss.
Det är smällar man får ta och nästa gång kanske man gör ett annat val
Inget är FEL, man gör som man VILL, vi lär oss hur vi själva fungerar och hur vi skall göra goda/dåliga val och vad som är värt vad i olika sammanhang.
Numer pensionär i Nynäshamn

Ok, jag är sååå van vid att gå efter speciella "program" så jag har lite svårt att tänka mig att pröva mig fram. Men det ska säkert gå bra./CIA
cia4fun: Det är vi alla och det är därför vi ser ut som vi gör. Vi har alltid gått på den niten att någon annan vet hur vi själva fungerar.
Vi är alla olika, vi är inte skapade i en kopiator. Varför skulle inte det gälla maten då?
Numer pensionär i Nynäshamn