Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 1149 ggr
mojje
0

Förkyld

Har blivit rejält förkyld, så nu sätts min karaktär och mina nya vanor på prov. Tappar alltid aptiten när jag blir förkyld. Det enda jag är sugen på då och längtar efter är Coka Cola, förr har jag överlevt mina förkylningar på detta. Har på dessa dryga 5 månader inte varken druckit eller längtat efter cola, men samtidigt med förkylningen kom suget. Har klarat mig med kolsyrat vatten hittils, försöker verkligen.

Mervi
0

Krya på dig! förkylningarna brukar bli lite lättare när man äter LCHF, hoppas det stämmer på dig med.

Lillianna
0

Vet precis hur du känner dig, här avlöser förkylningarna varandra under hela vintern. Är mitt i småbarnsåren och jag som inte var sjuk när jag var liten är sjuk typ varje vecka nu istället. Hm, inte sååå kul.

Jag försöker dricka mycket rött té när jag är förkyld. Brukar inte vara sugen på något speciellt men nog äter man mindre mat under en förkylning så dricka är nog inte fel. Drick du din Coke och ta tjuren vid hornen när förkylningen är över, om du skulle vilja forstätta med Coke efteråt menar jag…

Krya på dig!

/Lillianna

~ Lillianna ~

mojje
0

Är på bättringsvägen nu och har klarat det utan Coke!!!

Margareta
0

GRATTIS det var ett bra framsteg mojje

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Gratulerar, det var bra och fort gick det över ocksåFlört