Vad händer?
Har funderat på mina chanser till ytterligare viktnedgång med LCHF. Har nu gått ner 22 kilo sen 4 oktober. Startvikt 102 kg och nu 80. Längd 169 cm.
Finns chansen/möjligheten att jag kan lyckas nå 72 kilo?? Jag menar, ställer kroppen in sej när den bestämt sej, eller är det stopp nu, eller kommer jag att kunna klara av 30 kilo? Egentligen var mitt mål att gå ner till 85 kilo, men det har liksom bara gått av farten nu. Är det någon klok människa som kan berätta för mej om hur det egentligen är?

Man vet ju aldrig, jag har ätit lchf sedan juli förra året och har nu ett bmi på 23.8 (började på drygt 27) och går fortfarande så sakta ner i vikt trots att jag inte strävar efter det längre. Min nedgång har haft en del platåer, men de har passerat utan att jag medvetet egentligen gjort så mycket åt det.
Ingen kan säga exakt hur din kropp kommer att göra, men tålamod är ju alltid bra, du har gått ner väldigt mycket på kort tid.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jo, jag hade en platå under jan-feb. Men jag håller med om att det gått ganska fort, i synnerhet nu under maj då jag "lyckats" med minus 4 kilo. Där tyckte jag själv att det var lite väl mycket under en månad. Jag tänker självfallet äta i denna "anda" även i fortsättningen, men varje kilo ner är jag förstås glad över. Men det får nog gärna stoppa vid 75 kilo, så lite har jag inte vägt sen min ungdom 
En sak som jag är väldigt förvånad över också är att man alltid fått höra att det är svårare för en äldre person att gå ner i vikt.
????? Inte med LCHF i alla fall, det är jag ett tecken på.