cocosolja
Hej är det någon som kan ge mig tips på vart man kan köpa cocosolja på nätet, den jag köpte på hälsokost var jättedyr, tack på förhand.
Jag köper en väldigt bra kokosolja (bästa jag provat) i 5 kg:s hink på www.crearome.se . Och så för jag över i en mindre burk allteftersom. Behändigt! Hinken behöver inte stå i kylen eftersom oljan klarar sig länge länge utan att förfaras. Jag väljer den med smak och kan verkligen rekommendera den. Märkligt nog är den ekologiska deoriserade (utan smak) billigare, så det kanske är den du är ute efter. Detta är också det billigaste alternativ jag hittat på nätet.
Tack
Jag ska precis beställa min första cocosolja.. Kikat runt lite och hittat dom bästa priserna på sidan ovan eller så har bodystore också cocosa utan smak o lukt billigt..
Är det ingen större skillnad på dom innehållsmässigt?
Tröttnar man inte på kokos smak o lukt i allt, det kanske är bättre att ta smakfri? Hur har ni gjort?
BioFood säljer ekologiskt kokosfett för 45-50 kr/400 gram. Köpes där BioFood säljes, bl.a. i affärer som hör till Coop.
Åh va bra, coop alltså… Står det bland oljorna eller var hittar man det, aldrig sett det förrut nämligen 
#5 Där jag handlar står det bland hälsokosten. BioFood är ett "sådant" märke.
Men så länge det säljs inom Coop, kan du alltid be en affär tillhörande Coop att ta hem det.
Ahh okay, får ta mig en sväng dit och kika.. Jag har aldrig riktigt intresserat mig för den hyllan förrut.. Men nu är det andra bullar :)

tipsar om att även bodystore har fått in biofoods kokosfett, som är billigare än cocosa! finns både med och utan smak. :-)