Anna O hjälper flicka på Expressen ...
… och det går sådär. Av någon anledning kan jag inte logga in och kommentera. Någon annan som känner sig manad?
Ett skäl att hon inte går ner i vikt kan ju vara att "det är svårt att laga nåt som inte är trasigt". Hon är ju redan smal!!

Jo, visst är hon det, men hon börjar gå upp i vikt och risken är att hon drar ner ännu mer på sin redan energifattiga kost.
Ja, den enda kommentaren är ju att hon ska kolla att hon inte äter mer än hon tror. Man blir lite trött.
Visst går det. Om inte annat, så går det galet
Men herregud!!!
Hon äter typ fettfritt och dietisten kommenterar det inte ens. Finfint med mat som innehåller en massa vitaminer och mineraler… men hur blir det med upptaget när man inte äter fett?
Läste också det där. Hon berömmer frågeställaren för att hon äter så näringsriktigt och antioxidantrikt, eller vad det var. Tjejen tränade ju också, hur fasen hon nu orkar det på den ynkliga maten. Oj vad man orkar mycket på en deciliter havregryn! Rena dunderbränslet! 
Rätt svar till henne vore givetvis _"Du svälter dig med näringsfattig kost och lider av fettbrist. Kroppen har därför skruvat ner förbränningen och lagrar effektivt varenda fettgnutta den ser skymten av. Eftersom du dessutom lever på kolhydrater, signalerar ditt höga blodsocker ständigt till kroppen att lagra fett istället för att förbränna det.
_
Öka omedelbart ditt fettintag ordentligt och skippa alla fågelfrön och sockret (frukten) snarast. Förresten är du normalviktig och bör inte gå ner tre kilo."
Öhhh, ska hon gå ner mer i vikt?
Jag är 1,60 lång, väger 64-66. har en perfekt kropp. har svårt att tro att hon behöver gå ner i vikt… Försökte länge inbilla mig att jag bör väga 58-59 kilo, men det är omöjligt för mig 6 gå ned till det.
Rätt svar till denna tjej.. Borde vara att det låter som att hon har en bra vikt, eller????

#6 Hon vill i alla fall inte gå upp i vikt, men det gör hon trots svält. Sedan är vikten i förhållande till längd en högst personlig sak.