Häftigt
Jag var hos min läkare i dag. Var lite nervös, för jag hade gjort lite "dumheter" när det gäller mina medisiner och kosthållning(LCHF). Jag hade tagit bort insulin,metformin,lipitor(statinmedesin), omeprazol(mot sur mage) och panodil efter som jag inte har värk någon stans.
Men med min läkarevar förstående, har jag plockat bort en hel kasse medesiner som skall återlämnas till apoteket. Jag kommer nog inte att behöva dom längre.
Jag har kunnat ta bort:
1. insulin
2. metformin
3. lipitor (statinmedesin)
4. omeprozol (Inga problem med magen när jag tog bort lipitor)
5. panodil efter som jag inte har ont någon stans.
Glädje
jaaaaaaaaa!!!!!
Jag vill tacka er alla underbara LCHFare som hjälpt mig, och ett extra tack till kitabos(ursäkta om jag stavar fel) gubbe. Som fick mig att kolla in denna sida.
Nu efter snart 9 månader har detta hänt + vikten gått ner till 91kg från 114kg. Jag är 180 lång.
Men all värk är borta + min diabetes borta + gått ner i vikt. vad kan man mer bägära?
Jo 10 kg mindre. men det får gå med det hur det går. Jag tänker inte försöka äta kolhydrater för att se, hur det går.
MVH Ballo
Mvh Ballo.
Min hemsida med lite om mig och mitt liv. Min hemsida

Roligt att läsa! 
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Bättre solskenshistoria får man leta efter. Gratulerar!
Vilket fantastiskt resultat! Grattis!
Jättekul grattis!

Så roligt, grattis! 
Jättegrattis
Fortsätt berätta denna historia!

Grattis!
Blir så glad när jag läser detta!
Va sa din läkare, berättade du att du åt LCHF?

Häftigt
Grattis!
Helt otroligt rolig läsning!
Tack för att du delar med dig.
Numer pensionär i Nynäshamn
/kram

(oops, kan man spamma smileys?)
blir bara så glad över att människor kommer tillbaka till ett vanligt liv, ett mer naturligt liv
*funderar på att börja pusha för Moder Natur och hennes hälsosamma uråldriga kost… hmmmmm

Jo jag berättade vad jag åt och han sa inte i mot, men inte heller att det var bra.
Men mellan meningarna hörde jag ju att han var imponerad.
Det samma hände med diabetes-sköterskan för en månad sedan. Hon vågade hålla med om att det "nog" inte var fel att minska på kolhydrater. 
Sedan en lustig sak som hände på apoteket. Ett biträde som jag lärt känna och berättat om LCHF expierade mig i går.
Hon berättade att hon provat denna kost i en månad och hennes man har ätit det i 2 månader och gått ner 10kg.
När vi gick igenom vilka gamla resept vi skulle radera och kom till insulin, frågade hon, hur mycket jag tog innan. När hon hörde hur mycket jag tog ropade hon ut till dom andra,
"hörde ni flickor han har gått från 76 enh om dagen till 0"
Det var kul. dom diskuterar nog en del LCHF på det apoteket.
Mvh Ballo.
Min hemsida med lite om mig och mitt liv. Min hemsida

Härlig berättelse Ballo
När ryktet om såna här förbättringar sprids krakelerar det i murbruket på SLV och hos andra betonghäckar

Hej Igen!
Tänkte på en liten sak…
Borde inte din historia varit något för typ Aftonbladet istället för att dom håller på att klanka ner på Annika. Men dom vågar nog inte….
Sedan fattar om du inte vill gå ut i tidningen med det, men det väckte i alla fall en tanke hos mig.
Jag är så glad för din skull!
Har en mamma som har fått Diabetes2 och hon provade på LCHF i några dagar men gav upp för hon fixade inte detta med den feta maten. Hon är gammal VVare så då fattare ni nog. Jag blir lite ledsen när hon inte får det att fungera men man kan inte tvinga LCHF på någon.
Kram
Ännu roligare #11
Numer pensionär i Nynäshamn