Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 3524 ggr
Sarah81
0

Nu äntligen!!

Efter 3 månader. Fick minska med mejeriprodukter men nu har det börjat röra på sig och jag är under 90!! :) Jag har hela tiden pendlat mellan 92 och 94 men nu helt plötsligt vägde jag 88,7!! Hoppas hoppas det börjat röra på sig nu!

emji
0

Vad härligt! Jag gläds med dig.

Zepp
0

Grattis.. för mig tog det oxå tre månader innan något som helst hände.. därmed drog jag slutsatsen att jag knappast kan vara insulinresistent iallfall!!

Efter tre månader så märkte jag att min aptit sjönk något och jag annpassade mig till det.. det blev snarare som så att jag fick passa mig för att inte äta för lite!!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Sarah81
0

Ja så känner jag med. Jag som normalt äter som en häst haha. Man blir lite förvirrad när man lassat upp på tallriken och man är proppmätt efter hälften. Men det är väll så att man äter mer "normalt" nu kanske.

Zepp
0

Jag vägde oxå 92 när jag började, och som sagt det tog tre månader innan det hände nått.. samtidigt hade jag oandrasidan inga som helt omställningsbesvär.. förutom lite trötta muskler!

Tappade sen nästan ett kilo i månaden tills jag landade på 85.. sen har det varit en platå på ett år.. men vid vägningar numera väger jag för det mesta 83.. och focus ligger inte längre på viktnedgång.. man får acceptera kroppens prioriteringar.. vara social vad det nu innebär av olämpligt ätande, ta något glas vin, osv!

Har blivit bra mycket mer kontant med kroppens signaler under resan.. för o inte tala om att jag fått ett betydligt bättre ögonmått vad gäller matmängder o sånt!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.