Blåkulla OT
Hallå alla häxor som kan finnas här inne. Nu är det dags för årets blåkulla färd. jag tar som vanligt min dammsugare, som är både snabb och bekväm.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Och jag kolhydratladdar ordentligt, så får jag en rejäl jetmotor till hjälp!
Oj, så roligt!!
Som ni ser här till vänster, så har jag varit redo länge! Kvasten nyputsad och så även jag. 
Jag brukar ta en sväng förbi Kastrullhäxorna. Så här års står det rätt många kvastar parkerade utanför! *L*

Fick ett sms från dottern som frågade om jag skulle till Blåkulla i år. Mitt svar blev: Kommer du förbi och plockar upp mig? Nån j-ä häxa har snott min kvast…
Dammsugaren kunde ju vara ett alternativ… den startat åtminstone fortfarande efter 23 år. Sen att den kanske inte längre gör sitt jobb lika bra som förr är en helt annan sak.
Jag har ny dammsugare, riktig fart på den så jag kommer nog hinna i tid 
#1 Ja ladda på med kolisar, det brukar brumma rejält i magen med sån kost. Men kör försiktigt, för effekten kan vara nog så rökig och det är lite för hög fallhöjd bland molnen 
Isåfall får Aniara inte köra före mig…

Laddar man med micrad mat från affärens frysdisk så kan man nog också brumma på ganska bra…
Kan man inte flyga i bredd? Då behöver man inte bekymra sig om blåröken från någon. 
Min är 8,5 år gammal. inköpt den 11 sep 2001!!. Den dagen glömmer man aldrig någonsin. Ja man kanske ska kolhydratladda ifall elmotorn inte vill. kanske koka en balja pasta. hahaha. Vi ses på Blåkulla jag lyfter snart.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Jag varit där. Brocken. Det ligger i Harz gl. östsidan. Man tar veterantåget om man är rik, annas går man, 12 km, enkelt resa! Vi så inga häxar just där men annars är det lite häxtema i omnejden här och var. Någon hade dekorerat sin husfacad med flera häxar i "naturlig" storlek.
Ja, ni vet väl att det är idag alla häxor far till Blåkulla? På lördag följer alla påskkärringar efter.
Jag kvastar iväg till kullarna under fullmånens sken inatt! Jag hoppas vi ses där för en lustiger dans i påskanatta!
Gla'Påskfärd på er allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing