hungrigare...?
jag lade om min kost för 3 veckor sen… trivs super å det känns verkligen att kroppen minskar :) har inte hänt så mycke på vågen än, men huvudsaken att det känns på kropp å kläder. i början va jag inte speciellt hungrig och kunde hålla mig längre mellan måltiderna. hade typiska övergångsproblem i typ 5 dagar, magknip å illamående… men sen har jag mått hur bra som helst… men alltså blivit hungrigare… borde det inte vara tvärtom? Nu till frukost åt jag 6 skivor bacon stekt i smör, 1 stekt ägg, 1 oopsie med 2 skivor hyvlat smör, 2 koppar kaffe med grädde (älskar frukost)… och efter ett par timmar börjar jag känna mig hungrig igen… tidigare har jag stått mig på det mycke längre… vad säger ni om det? :)

Ganska vanligt i början.. kan vara att man inte har normaliserat sin hungersignaler ännu.. alternativt händer det något som gör att kroppen vill ha mer!!
Som regel brukar vi rekomendera.. ÄT!
Man kan väl ändå ge akt på om det är äkta hunger eller något annat som spökar.. sug.. sockerbegär..eller bara det faktum att en tom magsäck är en viktig signal för hunger.. maten tar ju mindre plats.. då man var van att äta mer skrymande föda!
Ta en ostbit med smör!!
Ibaland kan det räcka ett glas vatten eller en kopp kaffe, om det bara var det att magen vart tom!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.