Mindre
Varit tvungen att skaffa mindre byxor - de gamla fladdrar! Minskat i vikt sakta men säkert. Aldrig varit hungrig eller sugen under tiden. Glad såsom fågeln i morgonstunden!
Grattis, det är fantastiskt!
Gjorde själv precis ett inlägg som handlade om tvärtom, jag går inte ner något nämnvärt. Har du något bra tips som varit framgångsrikt för dig att dela med dig av?
Stort grattis!! Vilken känsla…
Samma här Mullenmamn - går inte heller ner nått märkvärt i vikt. Ibland kan det kännas att det är nått på G i kroppen. Fick dock min mens igår, så nu känns det som jag gått upp
.
Men envis som jag är, så kör jag på….

Jag har stått stilla länge men nu plötsligt släppte det utan att jag ändrat något i kost eller annat. Att inte misströsta utan fortsätta om man mår bra i övrigt är väl det råd jag kan tänka mig att ge.
Jag har inte varit extremt noga med att undvika ALLA kolhydrater - lite redning i såsen, filmjölk och lite manldar och solrosfrön. Haft mycket lätt att helt undvika bröd, pasta, potatis, godis, frukt och gryner.
Jag har inte haft vikten "ifokus" utan blodsockret och det har fungerat utmärkt.
Snart är det så torrt och snöfritt ute att jag kan ta itu med motionen igen!
Matvraket - hur länge har du hållit på med LCHF? Hur länge stod du stilla?
Frågar av nyfikenhet….
Jag har inte heller gått ner i vikt, och inte i storlek heller :(
Men…nu har jag gömt vågen för den stressade mig. Tänker väga mig när jag känner ngt på kläderna. Hoppas att denna strategi hjälper. Stresshormonet kortisol ska ju förhindra viktnedgång.
Så jag undrar oxå, som #4.
Själv började jag för snart ett år sedan och gick ner några kilo o sen STOPP!
//Fat makes Me fit//

Jag åt bröd för sista gången 2009 01 05