ny medlem
Hej! Jag hittade Sten S bok för ett par månader sedan, men vågade inte prova att äta så, (skrämd och indoktrinerad av "vetenskapen"). Dock har det Sten S skrev legat i bakhuvudet och grott. Jag har ca 27 kg övervikt och lyckas kanske gå ner ett när jag äter enligt "vetenskapen". Men gär raskt upp det igen……
Så nu ska jag prova detta i en månad och se hur jag mår. Och om jag går ner i vikt förstås!
Intressant att läsa alla inlägg!
monica
Välkommen Monica! Kul att du hittat hit, jag tror du kommer trivas här. ;o) Lova att du berättar hur det går!
Välkommen hit Monica! Jag hoppas att det går bra för dig :) Jag själv har upplevt så stora förbättringar att jag aldrig kommer att sluta äta så här :)
Välkommen säger jag också och jag håller med föregående…
Numer pensionär i Nynäshamn
Välkommen säger jag med, hoppas det funkar för dig med.
Vet precis hur det känns fast det är länge sedan jag började. Jag vågade faktiskt inte tro på denna kosten och inte ens väga mig i början med rädsla för att fattat fel och bara rusa upp i vikt ;-). Men med fasit i hand så behövde inte jag vara rädd, nu mer är jag normalviktig.
Välkommen och lycka till!

Har sagt välkommen i en annan tråd, men jag gör det gärna igen! Välkommen hit, Monsun! 
"still lost in space and time"
tack alla för rart emottagande! Ser med spänning fram mot framtiden!
monica
Välkommen. På sajten finns stor erfarenhet så det är bara att fråga på. Men jag minns hur läskigt det var i början att gå emot allt man blivit itutad. Det låter vettigt att sätta en tidsgräns på en månad först. Då ger du det en chans. Lycka till!