Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 2971 ggr
[Gitsan]
0

Bakslag

I veckan som gick så har det blivit alldeles fel mat för mig. Pizza, mackor, kaffebröd, godis, vin mm. jag har inte alltid kunnat styra maten själv, men visst hade jag kunnat säga nej till godis o kaffebröd… Skäms

Vågen visar uppåt men det förstod jag MEN mitt humör är i botten. Jag ser bara hinder, orkar inte ta mig för med något, känner mig trött och nere.

Har ni andra upplevt liknande reaktioner vid snedsteg?

isalu507
0

Varje gång. När det väl börjar gå fel så går ALLT åt skogen. Det var det som gjorde att jag var nere i godisträsket mest hela hösten tror jag, så om det bara varit en kort period, försök ta dig ur det Gitsan! Har du någon runt dig som kan hjälpa till? När jag väl föll av så kom jag inte på igen förrän jag utsåg någon (min pojkvän) till taskmört som stod brevid och sade "du får inte äta det där!"

Det var lite jobbigt vissa gånger, både för mig och för honom. Trots att jag hade sagt åt honom att göra det så ville jag ibland inte höra det, och han mådde dåligt av att tjata på mig. Men det hjälpte och när man väl kommit över sockret så slutar humöret vara pissigt också.

Hoppas att du klarar av det! Vet ju att du gjort det förut!

Luccy
0

Det är kolhydraterna som drar ner dig till tröttläge. Påt igen bara.

Kram Luccy Kyss