Halva trådar !!!!
Alltsom oftast får jag bara upp halva trådar vilket är jättetrist. Jag loggar in och klickar på den tråd (tex under mina inlägg) jag vill komma till. Men antingen står det bara o stampar - eller också kommer tråden upp med en 15 inlägg eller så, hela högsersidan av bilden (med inkoggningsrutan o mina inlägg o den eländiga reklamen) är borta och bara halva tråden kommer alltså upp.
Är det för liten serverkapacitet som är boven? Ska jag byta till Firefox - hjälper det?
Jag vill skriva i tråden!!!!
Om du går in på Support och tittar runt om du hittar nå'n tråd som tar upp samma problem som du har, så kanske du hittar lösningen där. Hittar du ingen tråd med ditt problem i så skriv en egen tråd - du får säkert hjälp att lösa problemet då.
(Det första de kommer att fråga är säkert om du har rensat bort dina 'cachade sidor' - så mitt tips är att du provár att göra det först.)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Tack för svar Andina, problemet uppstår framför allt med trådar som har fler än 20 inlägg… jag ska titta på Support o radera cashen. Trodde f ö att detta var ett bra ställe att lägga en sådan här fråga..?
Vårsoliga (hurra!) hälsningar
:) "Support" tar emot alla 'tekniska'/praktiska frågor om alla ifokus-forumens funktioner. Jag hoppas att du hittade nå'n lösning på dit problem där!
Vårsolen har nog glimtat till här också - men jag undrar var själva Våren är!!!??? Här lyser även den… med sin frånvaro…
Hoppas du har Vår med Solen i alla fall!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Så kan jag få ibland om jag inte låter sidan ladda klart till 100% innan jag klickar på "Första olästa". Men ditt problem kanske har en annan orsak, hoppas det ordnar sig!

Tror att det är din maskin som är problemet, eller din internethastighet. Jag har aldrig haft problem, även med trådar på mer än 100 inlägg.
Hur gammal är din pc och var har du för förbindelse?
Hatar cancer och älskar vårlökar.

Min bärbara är väl 3 år kanske, kör trådlöst bredband (inte adsl) och allt annat (sidor, stora filer mm funkar fint). Så det är väl nån inställning nånstans som spökar.

#6. Förmodligen är det en inställning som du säger. Nånstans ska man svara ja eller nej, eller klicka i eller ur en checkbox, eller skruva på det ena eller andra eller välja till eller installera eller ta bort eller….
Varför ska det vara så attans komplicerat?
Hatar cancer och älskar vårlökar.