Bloggar
Tänkte att jag startar en ny tråd….
jag tycker det är jättespännande att få era bloggadresser som en del lämnat under tråden dagbok….
Läsning som räcker länge och läsning där jag känner igen mig:)
Tror kanske många skriver på bloggar på andra ställen kan Ni inte skriva era adresser….
http://blogg.passagen.se/kiaanna
Ser fram emot nattläsning jag min nattuggla
Hej!
Här är mina bloggar:
http://sverigeochsvenskarna.nu
och
http://blogg.aftonbladet.se/1260/
Sedan samma blogg på vår egen portal:
http://www.sverigesurfen.com/dagbok.htm
Tar en liten stund innan den laddats ner…
Hade en blogg på Passagen också men man ska ju hinna göra något annat också…:-)

Jag har också en blogg men där skriver jag nästan bara om vad jag och familjen gör men ni får gärna läsa om ni vill 
Bloggar om mat - fast jag följer ingen diet. :)
Jag bloggar om att äta LCHF- mat. Givetvis även om annat som händer och sker i mitt liv, men just nu är det här det centrala.
Jag har ingen blogg, men flyttade den här tråden till "Medlemmar" eftersom det verkligen är en tråd att lära känna medlemmarna under. Hoppas det är ok kia?
Numer pensionär i Nynäshamn
Det är helt ok
… Blir lite förvirrad ibland vad som hör hemma var
trevligt forum det där andra..Gittan… det ska jag kolla in . Kia datanörden med för mycket tid just nu *S*
Nu är jag klar med min blogg, blå blev den.Ligger kvar på http://blogg.viollina.se om någon vill länka, jag tar gärna mot länkar med bild till lolitha AT telia.com även andra länkar går bra, försöker skicka med min bild här nu.
Eftersom jag tagit beslut om att inte köra stenhårt, för det är endast med kolhydrater som mitt huvud slutar värka. Så där finns recept på glass och kex numera.
Sådär, nu tror jag att jag lagt till alla er med bloggar, som favoriter på min blogg! ;)
Jag har flera bloggar men ingen av dom handlar om hur fet jag är och vad jag gör med det, för det är en sådan känslig bit att jag ej vill vika ut mig om det. Mina bloggar handlar om min trädgård eller mina marsvin och en som tar upp alldagliga saker, men där skriver jag minst. SÅ? vill ni fortfarande ha adresserna ?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Det är väl klart vi vill Diana:)……
kanske ska du starta en blogg bara och skriva hur du mår ang. vikten…. För mig är det ren terapi att skriva av mig:)
Ni vet väl att ni kan meddela mig om ni vill ha Era bloggar med bland länadresserna upptill under fliken Länkar!!!
Där är de lättast att hitta!!!
Kia34, jo, vist kan det vara bra att skriva av sig om hur man mår med sin vikt, men det är inget jag vill dela med mig av till omvärlden. Alla vet att vara fet är jobbigt och depprimerande och många begår självmord på grund av det, så vem vill läsa om sådana mörka och tråkiga saker? Inte jag, för man blir bara ännu deppigare.
Men jag skall tänka på saken igen och se om jag kan börja skriva av mig på bloggen här på iFokus om saken.
Bloggen på msn Lite av varje, Blogger (Engelska), Blogger (marsvinen Svenska), Tradgardsblogg.se Säger sig självt vad det handlar om. Dessa är de som används "oftast". En del mer än de andra. ….
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Min blogg hittar ni här..
Diana61….. Kanske inte riktigt det jag menade med att skriva av sig på bloggen om sin vikt om man går i så mörka tankar… Då tror jag man får söka annan hjälp än att skriva av sig på en blogg…
Jag skriver om min viktresa och om mitt sockerberoende på min blogg och vad jag vet så inspirerar jag en del med det jag skriver, då folk ofta känner igen sig i det jag skriver.
Det är klart jag har deppiga dagar jag med. Då skriver jag det och sen har jag genast 10 kommentarer som peppar mig och jag blir glad igen.
Fler som läser än vad man kan tro, för med denna kosten så är det inte så mycket depp längre utan snarare tvärtom då man mår bra av den….Då jag har mitt beroende med så finns det mycket känslor som ska ut och jag kan säga såhär att skriva av sig är perfekt för mig. Att jag väljer göra det så andra kan läsa, det vet jag egentligen inte , men kanske kan det hjälpa någon:)
Men som sagt….en blogg kan innehålla vad som, vilket är fantastiskt tycker jag….och vikthistorier består inte endast av mörker, trots att det är jobbigt att vara fet….
Jag skriver inte så mycket för att andra ska läsa jag skriver nog mer för min egen skull faktiskt. En dag kan jag ju gå tillbaka och läsa och det ska bli roligt då, när jag LYCKATS
Kia34: Du har nog rätt. Saken är nog den bara att jag trampar fortfarande runt i mitt mörker av hopplöshet och inget ljus i tunneln här inte, Men jag hoppas verkligen att jag snart kan se ljuset så att jag kan känna att jag äntligen är på rätt väg.
Skall nog viktblogga här på iFokus tror jag……
Ha det bra!
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Har raderat i min gamla blogg som ändå var inaktiv. Nu lägger jag upp lite om lchf och min vardag med den här kosten tänkte jag. Ännu så länge är det väldigt skralt på den men om jag jag skriver lite regelbundet så kommer den kanske att växa och hållas vid liv den här gången.
Margareta, du får gärna länka till den om du vill, nu eller senare när den fått mer kött på benen. Adressen är:

Min blogg:

Här är min blogg…den är precis nystartad!!! Rykande Färsk
Så fort jag hinner lägger jag in dessa…