Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 2970 ggr
saija00
0

6 dagar = 2.6 kilo

Jag inser att det är mest vätska som försvunnit, men det känns ändå skoj och gör att jag blir peppad att fortsätta.

Tänk, inte en endaste godisbit på snart 1 vecka!

För mig är det helt otroligt!!! Skrattande

Har några funderingar…

Nu har jag kommit till den där fasen som så många pratar om;
- Munnen känns torr
- Det smakar illa i munnen
- Jag frågade min sambo och han sa att jag luktade lite skumt ur munnen igår

När går det här över?? Gör det det??

Jag jobbar i butik med människor och jag vill inte lukta blä ur munnen!

Kan man göra något åt det?

Och en annan fundering;

Vad kan man ta till om man blir akut hungrig/sugen om man är "ute"?

Tex om vi åker och handlar och blir borta i många timmar. Förut sprang jag in på en affär eller mack och köpte godis eller en banan, men vad ska man ta till nu?

Jag har kommit på att jag kan handla ett paket skinka eller mini babybell-ostar.

Har ni fler förslag?

Walnewra
0

Fläsksvålar…Macadamia/Paranötter….

Tilda-T
0

Ölkorv är en annan klassiker!

Du har förresten fått till en alldeles perfekt start, lycka till med fortsättningen.

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

saija00
0

Tilda-T; Tack! Det känns kanon! Skrattande

Så här taggad och målmedveten har jag aldrig varit förut!

cnidaria
0

har för mej att jag läst att man kan ta en droppe pepparmintsolja på tungan, det finns i nån tråd här om det, men är verkligen kunderna så nära som din sambo? Själv håller jag mej nån halvmeter ifrån å så länge de inte backar så tror jag inte det är nån faraCool.

WilliamJ
0

Grattis:-)

Det är en väldigt skön känsla man får efter ett tag, när man vet att det spelar ingen roll om nästa Statoilmack ligger 5 min, 10 min eller 3 timmar bort. Stabilt blodsocker och en bra fettförbränning är underbart.

Nån slags nötter är lätt att ha med sig men också att överäta sig på, just under tiden man vill gå ner i vikt.