Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2715 ggr
maxiq
0

Gott Nytt Decennium!

Jag tycker inte att man behöver vara småsnål och bara önska ett gott nytt år utan passa på när det bjuds och klara av 10 år på en och samma gång!

För egen del så var det innevarande decenniumet inte direkt bortkastat men genom att jag har suttit fast i mitt företag alltför mycket så har det inte funnits så mycket tid över för mig själv.

Nu under slutet av året har jag börjat förberedelserna för att ändra på mitt liv och ge mig mer tid att leva så jag hoppas verkligen på ett Gott Nytt Decennium för mig och för alla er!

Skål! Skrattande

LatMask
0

Det är först de senaste två veckorna som jag har fattat att det inte bara är ett år som tar slut, utan även ett decennium (och det beror ju på att tidningarna skrivit om det).

Hur har då mitt decennium varit? Upp och ner, minst sagt. 2005 var inte kul… Men de senaste åren har blivit bättre och bättre! Och i början av 2007 hittade jag hit till Kif minsann!

Maxiq, du kanske skrev "Gott Nytt Decennium" mest som ett skämt, men ju mer jag funderar på det, desto mer gillar jag det! Ett år är så kort…

Ett riktigt gott nytt decennium tillönskar också jag alla er underbara, kämpande människor här på Kif, ingen nämnd och ingen glömd - ni är guld värda!

kaisakavat
0

Detsamma Maxiq! Skrattande

Mitt gångna decennium har varit både ock. Min ohälsa firar 10-årsjubileum nu, men mycket kul och intressant har hänt. Till exempel har mina ungar gått från (genom) tonår till vuxenliv. Turbulent tidvis och samtidigt storartat! Skrattande

Mycket nytt i mitt liv på sistone alltså och mer är på väg! Kommande decennium kommer att innehålla endel överraskningar. Häftiga grejjer, det är jag säker på!

Skål på er!! (i kaffe med grädde)  Kyss

fellfrosch
0

Tack detsamma ^__^

Mervi
0

Det samma till alla. Mitt decennium har vart rökfritt. Och det är jag nöjd med.

ullebull
0

Jag säger också detsamma till er alla.

Mitt decennium har verkligen varit en berg-och dalbana på både gott och ont.

Jag ser framemot ett lite lugnare decennium Skrattande med lugn och ro, viktminskning osv.

Kram till er alla.

nyborjare08
0

Detsamma till alla!

Mitt decennium har varit händelserikt, främst jobb- och bostadsmässigt. Men också på det personliga planet då jag träffade min nuvarande man och vi hann med att gifta oss innan decenniets slut!

År 2000 inleddes med influensa men sen dess har jag inte haft nån mer och jag hoppas att det kommande 10-talet innebär ännu bättre infektionsförsvar tack vare kosten!

Adur
0

Gott nytt decennium till maxiq och alla andra!

Det har varit ett väldigt raskt decennium den här gången, måste jag säga. Det började ju nyss. Visst var väl 90-talet lite längre?

Ändå har jag hunnit med att bli förälder dubbelt upp, skaffa hus, byta jobb några gånger och en massa annat. Konstigt.

Mcshep
0

Gott Nytt Decennium till alla! Skrattande

Vart tog det gamla decenniet vägen??

Tiden går tydligen bara fortare och fortare ju äldre man blir, var ju nyss nytt millennium.

nobban7
0

Gott nytt decennium till dig, Maxiq. Och till alla andra.

Mitt decennium har varit alldeles väldigt bra trots en del tråkiga händelser. Jag har gift mig med min drömman. Vi har renoverat och bosatt oss i vårt drömhus. Gjort en del trevliga semesterresor.
Jag har haft fem olika arbetsgivare på lika många arbetsplatser trots att jag fortfarande har samma jobb.

Och vi har upptäckt lchf Glad

Andina
0

Gott Nytt År och Decennium till dig, Maxiq, och allihop på forumet!

Jag har bestämt mig för att nästa decennium ska bli det bästa någonsin! Och nåde den/det som försöker rubba den 'planen'!

Gott Nytt med mycket Nytt(igt) Gott!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

PiteCarina
0

Gott Nytt Decennium till dig Maxiq och till alla ni andra här inne på KiF! Glad 

Jag har, som Andina, bestämt mig för att nästa decennium ska bli det bästa någonsin! Tror att det finns bättre förutsättningar för det, om man har den inställningen!

Tilda-T
0

Gott nytt år och decennium till Er alla!

Vilka år det har varit!!! Jag har blivit sambo med min särbo , alla mina 3 ungar har flyttat ut och jag har köpt mitt drömboende på landet och mycket,mycket mer!

Ha ett trevligt nytt år, alla som jag känner och även alla ni som jag inte ännu känner så bra!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Karin20
0

Gott nytt år och decennium till er alla önskar jag också.

Mycket spännande senaste 10 åren. Trodde inte allt detta kunde hända, men så är det.

Vi ses och hörs!

//Karin

maxiq
0

Tack alla ni som hälsat tillbaka! Skrattande

Visst ska det blir det bästa decenniumet någonsin! Försök att hindra oss! Tungan ute

kaisakavat
0

Men maxiq - Friar du!!?? Berätta! Flört

maxiq
0

Läs #0

Effie
0

Lycka till, maxiq! Och jag önskar ett fantastiskt decennium till alla!

00-talet för min del…ja, det har innehållit både en stor förälskelse och en period med utbrändhet; jag har hittat KiF och LCHF men inte normalvikten; jag har flyttat tillbaka till Göteborg; jag har förlorat anhöriga och hittat tillbaka till släkt och gamla vänner; jag har inte hittat vägen från min gamla arbetsplats till jag-vet-inte-vad…och det finns nog några saker att hoppas på av 2010.

Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Dicken
0

Nu när jag för omväxlings skull sticker in näsan här
(det blir tyvärr mer och mer sällan) vill jag också passa på att önska er alla ett synnerligen Fett Nytt År!