Tack och God Jul!
Tretton månader har gått sedan jag registrerade mig på denna blogg. Dessa tretton månader har varit oerhört intressanta i många hänseenden. Främst av allt min viktnedgång och mina enorma hälsovinster. Sedan all den debatt i media och bloggar som tenderar gå ”vår väg” då det gäller fördelarna med LCHF. Sist, men absolut inte minst, de vänner jag lyckats övertyga att ge LCHF en chans och som vittnat om hälsovinster och vikttapp. Kostdoktorn, Dr Annika, Skaldeman, Margareta, Mikaelj, Maxiq, Pasi, magma, Andina,, LatMask, matsmurfen, Mervi, Kiasara, Kaisakavat, Elsa44. Tilda-T, skogs-tolva, osv, osv, osv. Det är ju fullkomligt omöjligt att komma ihåg alla som hjälpt mig under året och jag hoppas ni förstår om jag glömt någon. Alla, dvs., alla i detta forum vill jag önska en riktigt God Jul och ett riktigt Gott Nytt År! Nästa år skall bli fruktansvärt intressant att följa och jag är övertygad att flera sjumilasteg kommer att tas. Njut Julen!
Alla dina inlägg är tankevärda, Bustas! Tack själv :-)

God Jul Bustas och tack för alla Dina roliga inlägg, bl a den om korvtillverkningen.

GOD JUL på dig själv, hoppas allt går i lugnets tecken och att vikten och hälsovinsterna går ner/ökar.
Många go'a Julönskningar till Dig också, Bustas! Och till samtliga här - som gör forumet till ett av 'världens bästa' och som peppar, stöttar och roar!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Ja en riktigt god jul till dig med!
Det är alltid lika roligt att läsa dina blogginlägg.
Många gånger har du hjälpt mig med!
God jul till dig med. Du skriver många härliga inlägg som jag brukar läsa. Tack för dem.