Dålig andedräkt?
Nån mer som får dålig andedräkt av denna mat? går det över? verkar bli värre när man äter mycket mjölkprodukter?
Sök på sajten på andedräkt så får du träffar på några gamla trådar. Ja, det är många som drabbas av olika sorts dålig andedräkt. Luktar det aceton är det visst snabbt övergående.
Om du har en Candida så håller du på att ta kål på den med LCHF och den kan bli väldigt aggressiv av det, själv fick jag mycket svamp på tungan. Det går också bort så småningom, men det är tufft!
Värre för oss andra som har lukt av gammalt och unket, med samhörande olidligt torra slemhinnor i munnen. Svävar fortfarande i okunnighet om orsaken. Äter ungefär samma sak som när det luktar och inte luktar. Verkar som om äggmjölk gör det värre.
Fakta är att så fort jag åker bort försvinner det! Blir jag stressad eller upprörd luktar det mer. Mystiskt och börjar bli lite jobbigt.
Kan bara säga än en gång att den här biverkningen är hemsk.Ätit i sex månader och luktar skunk. Har inga tips.Allt jag provat är hittils verkningslöst. Har sagt till en del kollegor att säga till om det blir för hemskt så jag kan munskölja vilket jag gör flera gånger per dag.men de har ännu ej bett mig om det, Snälla människor eller supertoleranta?