NÖFFNÖFF
Jag blev nerslagen den 12/12 kl.22.55.
Åkte in till lasarettet och blev sydd på 2 ställen över och under ögat, samt skallrönken. Ingem hjärnskakning. Det var kallt att ligga där i sex timmar.
På lördagen mådde jag hyfsat. lite ont i nacken bara. Men sedan har jag fått feber, ont i lederna och ryggslutet. lite huvudvärk dyker upp i bland och sover dåligt på grund av hostan.
Mat orkar jag inte tänka på bara, så det vlir det lättaste jag kan fixa till som gor ner.
Kan det vara svininfkuensan?
Är det andra som haft den och kan beskriva sina symtom.
Är det några tilllägg jag skall ta?
Jag äter LCHF strikt nästan fakir. c+d vitamin +kalsium + magnesium. + Panodil mot värken.
Mvh Ballo.
Min hemsida med lite om mig och mitt liv. Min hemsida
Men fy vilken otur du har haft!! Har inga råd att ge men hoppas du kryar på dig snart. *tröstkram*

På sjukvårdsupplysningens hemsida beskrivs symptomen i korthet.
Annars är det lite olika, "vanliga" influensasymptom i största allmänhet men oftast med en irriterande hosta.
Hos min familj började det med feber och halsont dag ett, som blev till feber, hosta och ledvärk dag två. Det fortsatte sedan i 3-4 dagar med allmän matthetskänsla, ledvärk, hosta och lite feber. Alla var friska inom en vecka. Hostan kvarstod dock ytterligare någon dag.
Våra illrar drabbades dock lite värre och var sjuka i mer eller mindre 2 veckor med elak hosta och allmän trötthet.
//Suss
Medarbetare på sajten irishcob

Tack! Jag har haft ont i framförallt höftlederna i 2 dagar nu, lite jobbigt då jag bor på 3dje våningen med hund. Men då ser jag fram mot en god helg! 
Mvh Ballo.
Min hemsida med lite om mig och mitt liv. Min hemsida

Usch vad hemskt Ballo. Du kan ju även må dåligt fysiskt av de psykiska påfrestningarna över att ha blivit nedslagen.