Bra blogg om LCHF
Vems det är vet ja inte?
Det är Helena Vemmerstads hemsida, hon är medlem här.
Aha! Gissade det var ngn som var med här :-)

Vill bara tala om att fotografen också är medlem här på KiF. Det är min dotter med alias "Wilgin" ;)
Kul att du gillar min blogg Lynxx. Du och alla andra är alltid välkomna dit. Om det är något recept ni vill ha in här på kolhydrater är det bara att hojta till så lägger jag in det.
Oki Doki Helena - KIF kan väl lägga in din blogg bland de andra blogglänkarna.
Man lär sig alltid ngt nytt hos var & en.

Tittat in, så bra!
//Karin

Karin! Du finns nämnd tillsammans med din och din mammas uuunnnderbara Floridasallad.

Kul, visst är den god. När mamma kom hem med den, var ju långt före LCHF tankar.
Mamma finns inte längre, men just denna sallad är för mig ett av många sätt att tänka på henne och vad hon betytt för mig.
//Karin

Jag tror att vi är många som skänker en tanke till din mamma när vi äter "hennes" sallad. Måste vi kalla den Floridasallad? Kan vi inte döpa den efter din mamma istället? Hedra dem som hedras skall…
Helena, kan jag lägga in din blogg inlagd bland länkarna här på kif?

Hemskt gärna magma!
Gjort! Ligger under "Medlemmarnas egna hemsidor" om du klickar på "Länkar".

Fantastisk blogg, Helena! Har sparat den bland mina Favoriter!
"Warum soll man es einfach machen, wenn man es so schön komplizieren kann"
Tyskt ordspråk

Tack för tanken Helena, den värmde, men jag tror inte salladen behöver döpas om. Jag tror dessutom att mamma ser och vet!
//Karin

Det tror jag också Karin

Hoppas att alla vet att man hittar medlemmarnas egna bloggar under fliken Länkar uppe i mitten ungefär…
Numer pensionär i Nynäshamn
Nån som vet var Helena tagit vägen? Saknar verkligen hennes matbloggande. Hoppas hon mår bra iaf!