Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1492 ggr
Glowing
0

Fjärde telefonsamtalet

Idag fick jag det fjärde telefonsamtalet i hela mitt liv som talar om att någon nära mig har dött. Visserligen var han gammal, med cancer, men efter den lyckade operationen förra veckan började vi få lite hopp. Han fick en massiv hjärnblödning under operationen som inte upptäcktes förrän tidigare idag. Han avled så fort respiratorn stängdes av.

Det enda som hindrar mig från att bara slänga i mig skit just nu är tanken på att jag inte vill förkorta mitt liv för min familj och mina vänner. Men just nu känns allting skit… Gråter

susanne.s
0

Man får vara ledsen fast någon som är gammal och sjuk dör.

Gråt ut så blir det bättre inom kort.Kyss(Du får en puss för det fanns ingen kram)

DaMum
0

Känner starkt med dig Glowing och sänder lite ljus till dig!

Kram!

Margareta
0

Ett dödsbud är aldrig lätt oavsett hur väntat eller sjuk personen är. Tillåt Dig att både gråta och sörja och var glad att Du ser kopplingen till att INTE börja tröstäta själv.

Tänd ljus, spela vacker musig, ring till dem ni har som gemensamma bekanta…

SÖRJ!!!! Det hjälper faktiskt!!!

Numer pensionär i Nynäshamn

dannil
0

Skickar en fridfull tanke till dig! Gråt ut. Tänk på de fina och trevliga stunder ni hade.

Kram!

Mervi
0

Kram på dig. Man gråter oavsett åldern på den som går bort. Tänd ett ljus och tänk på de ljusa stunder ni haft tillsammans och tillåt dig att vara ledsen. Gråt är nog bästa medicinen när man sörjer.

Glowing
0

Tusen tack för alla fina ord. Det hjälper, sakta men säkert.

Ann.A
0