Det verkar gott! Tror jag…

Oj, låter helt underbart, jag måste prova!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Gjorde den igår fast på te. Det var gott!
Imorgon blir det med kaffe 
Tack för tipset!
Ser gott ut - men det var ju min mugg där på bilden. Var fick du den ifrån? för jag vill ha fler.
Bra idé med grädden 
Visst är det gott! Speciellt eftersom det inte blir en "hinna" av kokosfettet när man vispar ihop det med grädden!
#4 Jadu, de där muggarna har några år på nacken, tror att de kanske kom från DUKA, men jag är inte säker… Fick de i julklapp för länge sen! :)

Har gjort något liknande ett bra tag. Visst blir det mumsigt?
Jag brukar ta 1,5 dl nybryggt kaffe, 0,5 dl vatten och häller i en kastrull med en klick smör och en klick cocosfett (totalt 20-30g fett). Kokar upp. Slår i vätskan i mixern och har i ett helt ägg och en gula. Lite kanel, kardemumma eller vaniljpulver efter humör. - Brrrrrrrrrrrr! Klart! Funkar bra att göra med mixerstaven direkt i kastrullen åxå…
Kanongod latte som håller en på benen till lunch!
Ser underbart gott ut. 
Jag undrar lite om den färdiga grädden. Är det 'riktig' grädde? Jag har aldrig kollat de där för jag har trott att det är oäkta helt igenom. För övrigt har jag nästan alltid vispad grädde i kylen som bara väntar på att bli uppäten på ett eller annat sätt. 
"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh
#6 Lät ju nästan godare tycker jag! :)
#7 Den är sockerfri och innehåller mindre än 5 kolhydrater per 100g, men tyvärr är det inte bara grädde :( Håller med om att vanlig vispad grädde är mycket godare!
(men har man en kokvrå och håller på att flytta så gör man Allt för att minimera disken! :)