Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 3213 ggr
MissMullig
0

Error

Varför kommer man inte åt medlemssidan .Det är server error där sen flera dagar nu

nyborjare08
0

Jag tror att det är bäst att ställa frågan på Support i Fokus.

Andina
0

Frågan är redan ställd där - och de ska ta itu med det så snart de hittar tid för det…

("Medlemmar" har vi inte kommit åt på  länge nu. )

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

MissMullig
0

Jo och det är ju synd då man sagt tioll folk gå hit ocg söka efter än

[Pennylane1]
0

öhh… vad menar du? Vem har sagt till folk att gå hit och söka efter vaddå?

Andina
0

Att söka efter "en själv" antar jag att MissMullig menar.

Medlemssidan går att öppna numera. Den kan ta lite tid att ladda upp, den är så "tung", men den den är "se-bar" nu.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

[Pennylane1]
0

men vilka uppmanar en att söka efter en själv då? Det blev ännu mer obegripligt, för mig iaf Obestämd

Andina
0

Jag vet inte om det är det hon menar, jag gissar bara…
Jag kanske berättar för vänner att jag är medlem i forumet och under ett nick… och vill de kontakta mig på forumet så kan de söka efter mitt nick på Medlemssidan…

Så tänkte jag… men kanske helt fel…

:)

[Pennylane1]
0

aha! Ja så kan det kanske vara! Jag tolkade "man" som att folk allmänt på nåt sätt har sagt till… MissMullig menar kanske att HON har uppmanat folk att söka efter henne!! Då blev det lite mer begripligt ja!

MissMullig
0

Pennylane just så är det. Lockar hit folk och kan inte söka upp dem .

Trist då de inte vet hur det funkar här.