Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 3807 ggr
gyllenetider
0

Serverproblem eller inte??

Är det fler än jag som får detta meddelandet när ni försöker komma in här?

"Serverproblem…

Vi har just nu lite problem med vare servrar, men jobbar for fullt pa att losa det.

Väl mott! Hälsningar iFokus & Aktieguiden"

Jag går in via http://kolhydrater.ifokus.se och då kommer det upp. Men suddar jag då ut ordet "kolhydrater" och bara går in via iFokus.se så kan jag via mina inlägg komma in på Kolhydrater i Fokus. Konstigt. Är det bara min dator eller har nån mer råkat ut för det?

[Columba]
0

Jag har samma problem. Började för några dagar sen. Kommer in när jag går via underrubrikerna.

Wtn3
0

Jag har inte det problemet.

DesK
0

Testa att tömma era cacheer, det bör avhjälpa problemet

Ha en trevlig fredagskväll!  Glad

/Désirée

fellfrosch
0

Jag med det problemet ibland :S

pillerbagge
0

har hänt nångång, dock inte idag. Väntade bara ett tag o sen gick det bra. Klart det kan bli lite strul med tekniken ibland.

Aniara4
0

#3 Det har förmodligen inte med cacheminnet att göra utan helt enkelt att i.fokus-servrarna strular lite då och då. Det är bara att ha tålamod och komma tillbaka senare.

gyllenetider
0

#1 Ja, jag får oxå gå in via underrubrikerna. Aja, huvudsaken är ju att inte sidan är nere helt och hållet. Då hade det blivit grav abstinens hehe Tungan ute

kaisakavat
0

Hade problemet hela söndan.. tror jag det var..

Får inte längre det där meddelandet, men det hakar ofta upp sig. Tålamod är en dygd, KIF strular rätt sällan faktiskt..

Margareta
0

För mig gick det trögt ett tag - inga felmeddelanden än så länge

Numer pensionär i Nynäshamn

mazen
0

Har varit struligt och segt en stor del av eftermiddan, fick problem att koppla upp ett tag också. Skönt att fler haft problem, trodde det var min dator som spökade

[Columba]
0

Precis som jag upplever det. Skulle ha blivit hemska abstinensbesvär här också.

Är redan beroende av KiF!

gyllenetider
0

#11 Haha jag med! Det är ju härifrån man får all (i alla fall den mesta om inte annat) sin inspiration ifrån och hittar alla goda recept och coola tips som alla delar med sig av Glad

[Columba]
0

#12. Instämmer. utan KiF hade jag slutat. Men alla goda råd och tips här har hjälpt mej att "måttsy" programmet att passa mej.

Tömde cachen och problemet försvann.

babybel
0

Jag kom inte in alls på 3 dagar… Gråter

Nu verkar det funka bra igen men usch vilken abstinens jag fick!

I never worry when I get lost. I just change where I want to go.

[Columba]
0

#14 Jag klarade mej med några timmars skrämselhicka!

MissMullig
0

Fortfarande problem med error ny dator så det är inte den.

Kommer inte in på medlemmar mm.

Varför får man ingen ordning på detta?? Har ju hållt på någon tid nu.

Margareta
0

Forumsidan Medlemmar har en bugg sen vi passerade 10000. Inte ens jag kommer in och vet hur många medlemmar vi har. Buggen är rapporterad till ledningen och vi hoppas att den skall rättas snart.

Det är alltså inte serverproblem eller fel på din dator MissMullig.

Numer pensionär i Nynäshamn

MissMullig
0

Margareta det var bra att få reda på.

Har lockat hit några nya men de hittar jag inte så kan inte hjälpa dem här inne