Äggmjölk....Fasta?
Jaha.då har jag druckit min allra första äggmjölk med mycket blandade känslor.
Kanske skall jag smaksätta den bättre , men den gick ner fast det var lite kvälj känsla emellanåt.
Tog 2 ägg, 50 gr smör och 2 dl kokande vatten.Smaksatte med 1 tsk kakaopulver.Gillade den itne så jag tog en skvätt grädde för o få lite tjockhetkänsla.
Kan man lägga till en äggula?
Hittade sen i hyllan cocosmjälk utan kolhydrater, man kanske skall ta lite av den i?
Sen en lite udda fråga,
Kan man typ bara köra äggmjölk som faste variant om man står still och vill ner??
Skall ut o resa om 3-4 v och fick faktiskt på mig favoritklänningar som inte gick på sen förrförra säsongen!!!!
Men LITE till måste bort , får man i sig det man skall om man kör äggmjölk en längre tid , kan tänka mig o köa ägg o bacon med, då jag gärna vill tugga på nåt.
Skall kolla FAKIR då jag inte vet exakt vad som menas med att äta så.
Du kan med fördel använda bara gulor se bara till att ta tre gånger så många gulor som ägg eftersom gulan är bara en tredjedel av äggets vikt.
Att dricka äggmjölk är inte att fasta man får i sig i allt man behöver.

Tack, jo fattar att det inte àr och fasta, undrar kan man kan köra med bara äggmjölk under en längre tid = går jag ner fortare då? som det är nu går det lugnt ner hela tiden
Du kan ju testa om du står ut. Se bara till att få i dig tillräckligt stor mängd.
Det blir fakir om du bara dricker äggmjölk. Jag har testat att enbart dricka äggmjölk, kunde inte hålla ut mer än 2 dagar. Det var jobbigt men om du fixar det så får du göra det.

Levde en vecka på bara ägmmjölk men sen ville inte min mage mer. Fick en enorm halsbränna och molande ont i magen cirka en timme efter att jag druckit äggmjölk.
Gick dock ner 1.8 kilo på den veckan så resultatet var bra! 
"You just have to belive…"

7 timmar senare min första äggmjölk och jag är fortfarande inte hungrig, men visst lite halsbränna fick jag då jag svepte med dammsugaren!!!
Tror inte jag kan dricka bar då jag känner mig hal som en ål invärtes av fettet. tack för alla svar

7 timmar senare min första äggmjölk och jag är fortfarande inte hungrig, men visst lite halsbränna fick jag då jag svepte med dammsugaren!!!
Tror inte jag kan dricka bar då jag känner mig hal som en ål invärtes av fettet. tack för alla svar