Gissa min vikt.
Detta är kanske lite OT, men för mig är det väldigt intressant.
Jag skriver ut mina mått och sedan så gissar ni min vikt.
Längd 170
Midja: 91
Stuss: 118
Höft 110
låg 67
Överarm 39.5
Underbyst 97

85 kg?
90kg??
102 kg??

Hm.. du har ungefär samma mått som mig och jag väger 102 kg.
Så runt 100-105 kg.?
Marvi, Leithalia : rätt gissar (eller cira 100,5 kg).
Iansmamma, sheena: Blir "smickrad". :)

Yey! :)
Jag känner igen måtten, jag är lite kortare och vägde 102 med ungefär samma mått så jag gissade vild.
Jisses! Hade jag haft dina mått hade jag varit överlycklig! Spännande hur olika det ser ut med mått och vikt - jag är 170cm lång och har 122cm över boobisarna och höfterna samt 112cm kring midjan. Men jag vägde 96.2 i morse… Shit det låter ju nästan konstigt! Ja, 67 på den tjockaste lårbiten (den uppe vid ljumsken nästan, är det där man mäter? Har aldrig mätt lår) också.
Så härligt att ha under 100 i midja! Du ligger ju snart under 90 med! *avis*
Med dina mått hade jag gissat på 85, max 90kg! :)
Russinflarn: Det var mycket därför jag villa veta vad ni trodde att jag väger, det är ju väldigt intressant hur mycket kropparna skiljer sig åt.
Russinflarn: Det var mycket därför jag villa veta vad ni trodde att jag väger, det är ju väldigt intressant hur mycket kropparna skiljer sig åt.

Själv väger jag 70 och är 170 cm lång. Jag har en midja på 100 (magen är ännu större) och stuss på 105.
Är jag överviktig? Nej! Kan jag knäppa kappan? Nej? Det är ett helvete. Jag ser gravid ut hela tiden. 5-6 månaden. Och i min ålder är det inte trovärdigt längre.
Tyvärr har inte LCHF gjort någonting för mitt midjemått.
>>>Malum domesticum<<<