Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 2174 ggr
alma98
0

vet ni va? - rolig bi effekt OT

Hej!

Måste bara få bluddra av mig, jag och bästa polaren åker till London i övermorgon för att SHOPPA - här kastar vi kulturen åt sidan för seriös shopping Skrattandevi har nu noga kollat in favo ställena tex next och evans för att kunna utbudet osv Jag är i kanonform och ska fixa fina skor (har st 43) Då jag av en slump kollar storlekarna på nämna affärer….de börjar från st 50……….vet ni va??? jag har numer st 46 eller tom 44….. Förvånaddet kan vara så att för första gången i mitt liv är kläderna för STORA! känns helt surrealistiskt faktiskt, men ack så roligt … Nå dags att packa!

opssk
0

Grattis & Ha en trevlig resa!

marialan
0

Lyckos ni!!!Skrattande

Har du sett denna tråd om mat och shoping i London? Själv fick jag mycket nytta av den när jag var där i sommar….

Londontips

Alfers
0

letade finbyxor här om veckan men alla var för stora, kollade i 4 olika butiker men hittade inga som passade..

alma98
0

wow! en hel tråd om London - suveränt!! Och nog tror jag att jag hittar något att shoppa även om jag gått ner i vikt Oskyldig och när det gäller maten så är London ett kanon ställe för oss, mycket fett och protein rikt och tämligen enkelt att välja bort kolhydraterna.

cattan
0

Stort grattis, jag har också kläder som växt, har lämnat in dem till www.livsvinst.se på Tjärhovsgatan 16 i Stockholm och hoppas någon annan får glädje av dem. Glad