Behöver pepp!
Hej!
Jag har hållt på med LCHF sedan i Juni och mått otroligt bra, för första gången i mitt liv blivit av med acne och magen gör inte ont efter varje måltid (läs aldrig!) och gått ner ungefär 10 kg sedan dess. Jag har inte haft några som helst problem att hålla mig till detta, tills nu!
Jag har varit enormt slarvig och nu i två dagar på konferens och förra helgen åt jag trots att jag inte var varken sugen eller hungrig och det har blivi både glass och choklad och knäckebröd. Jag märker ju att jag inte mår bra av det och känner mig trött och hängig och magen är inte som den ska men har svårt att komma ur den onda cirkeln eftersom suget har kommit tillbaka.
Jag behöver verkligen lite pepp och påminnelse om varför jag ska komma tillbaka och ge mig sjutton på det! innan det går för långt!!
/A
Här kommer massa peppkramar. Upp på spåret fortast möjligt efter avstegen, det är det bästa sättet att gå vidare. Frossa i god LCHF mat, det som du tycker allra bäst om så är det lättare att komma igång igen och må bra.

Ta och gör dig en riktigt god och fet lunch/middag eller vad det blir, den godast mat du vet. Ät dig riktigt riktigt mätt och återställ LCHF-nivån 

koppla bort conferencen…….NU…..All Gone
(det hander nog de flesta, (hande mig igar med en pase godisormar!!) sa det ar bara att koppla bort, och vips blir man pigg igen. Det ar inte helt kort because of one mistake.)
Keep Up the good Work!!!
Tack!
jag ska börja morgonen imorgon med äggröra o bacon och har ställt mig nu och gjort lax som jag ska ha romsås till, imorgon ska jag åka o handla och baka lchf-brödet som baseras på ägg, keso, smör och lite frön o nötter. Nu har jag en helg utan barn så jag ska köra stenhårt! Jag har köpt brieost och kyckling och nötfärs så jag kan göra biffar med fetaostkräm till.
Jag vet ju att jag är back on track ingen efter bara tre dagar av sug! håll tummarna för mig nu!
:)
Låter bra med barnfritt, då kan du verkligen fokusera på dig och ditt mående. Lycka till!

Yes! Kört hårt in på fettbanan igen!!