Torra slemhinnor
i ögon, näsa, mun, svalg och säkert på andra ställen i kroppen också. Läste en artikel om att om jag tar av denna Mucopen så skulle det hjälpa.
Får jag be dig läsa lite om kapseln och ge mig råd om det skulle kunna vara något att ha? Det finns mycket med olika Omega i en kapsel.
Tackar på förhand!

Länken funkar inte…

Jo, jag vet. Nu funkar det men det går bra att läsa om denna istället ,,, Mucopen ,,, det är ungefär samma innehåll.
omega 7 är det väl vad som rekommenderas som hjälper slemhinnorna i kroppen men för egen del som har torra slemhinnor pga Sjögrens syndrom så inte hjälper det. Här är det tårerssättning till ögonen, olivolja till huden och sheasmörsolja till underlivet vid samlag som hjälper. Inte lätt att va torris inte
Kostomläggningen hjälpte inte heller nåt nämnvärt mer än huden. Men det är bara att härda ut och hjälpa med det som går.
Men prova du och låt det gå ett tag så kan du själv känna efter

Tack för svaret. Jag har blivit testad för Sjögrens syndrom men jag hade inte det. Min mamma har torra ögon så kanske det r genetiskt. Ska iaf testa ett par månader för att se om det hjälper.
Här är en länk som jag sätter in, kanske andra också vill läsa om medlet jag ska testa.
Länken http://www.halsans.se/?contentpage=showproduct&kategori=45&id=1078
Länken funkade inte igår, men kanske idag.

Åh, jag skulle också vilja ha hjälp mot torra slemhinnor! Känner på nåt sått att det måste ju komma inifrån det här, att det är något jag stoppar i mig som skall främja "slem-produktionen" ?

Jag hittade en annan länk med Buckthorn och så skickas det fraktfritt om man betalar med kort.