Stripsexperimentet
Jag var nyss och köpte kebab men råkade beställa en kebab-tallrik istället för en kebab-sallad. Upptäckte inte det förrän jag kom hem så nu sitter jag här med ett lass strips framför mig. Varför inte göra ett experiment av det då?
Jag skottar i mig så mycket jag orkar fast jag inte ätit potatis i någon form på snart tre år. Sedan får jag se om Verkmästaren i magen säger upp sig och går hem eller vad som händer. Jag är inte extremt kolhydratskänslig men detta kan bli en överdos.
Återkommer med rapport!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
spännande =)

hoppas du inte får allt för ont i magen bara.
jag lagade pizza med tjejen här om veckan och fy fasen vad ont jag fick och sicken ballongmage! klarar inte ens att spänna ut magen så mycket som den var då, var helt galet, såg ut som jag var gravid i 10e månaden, blev en rolig bild iaf
Nu har jag ätit upp och jag tyckte att magen bullrade oroväckande under måltiden men nu är den tyst och snäll. Antagligen väldigt konfunderad just nu…

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Hehe! Detta kan bli en helkväll på dass låter det som! Har du inte ätit det på 3 år lär inte magen bli glad!
Den bilden vill vi se Alfers! 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
15 min: Halsbränna 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Passa på att lägg lite bra liiteratur på toa.. för mig tog det tre timmar innan jag parkerade på brusefåtöljen!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Då hinner jag precis jobba klart! 
Jag har massor av tidningar som jag inte hunnit läsa…
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Spännande det här!
Känner mig lite uppblåst men annars inga symptom. Jag måste ut och åka bil nån timme nu så det kan bli spännande.

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Men hahaha den där verkmästaren lär bli chockad, hoppas du inte blir alltför dålig.
Kram Luccy
1 timme: Ooops! Lite gas minsann… 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Snacka om att offra sej för vetenskapen….

Ha ha … gjorde samma sak fast på restaurang vid lunch. Ja, eller jag sa nog kebabsallad… svenskan var inte direkt bra för ett serviceyrke där :) Orkade inte dividera utan gick och tog mera sallad istället. Smakade dock lite strips vilka var rätt okej… mest salt man saknar där tror jag.
Medarbeterare på Kost
maxiq Försvan du??
Jag har varit ute och kört lite bil i tjänsten samt handlat. Magen känns helt OK men det snurrar lite i huvudet… :-S
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
huua då.
Får se hur det är om någon timme då
…å där kom huvudvärken! 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

ok, är det mer än jag som läste strip-sex-experiment? Och läste kommentarer som
"spännande =)", "hoppas du inte får allt för ont i magen bara." och "Ha ha … gjorde samma sak fast på restaurang vid lunch." med helt andra ögon än ni som fattade vad det handlade om….
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Haha! Jag förstod att någon skulle läsa rubriken på det sättet när jag inte satte ut något bindestreck.

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Hahahaha! Precis så läste jag också. Strip sex experiment! Typiskt mej! hahaha…Ni vet, fredagkväll o allt. Ni ska veta hur snabbt jag klickade upp denna länk.

Hahahaha! Jag är ordblind så första gången jag såg så läste jag om något stipendieexpriment
Så ni förstår att när det blir för mycket bokstäver i följd med ord som jag inte känner igen så gissar min hjärna hejvilt!! Tyckte stipendie lät intressant!
Sedan när jag läste maxiq inlägg var jag tvungen att läsa rubriken igen NOGA!
Så det är därför över 3hundra har läst tråden Shawy…
"Skit i kolhydraterna! Vi vill se maxiq naken!" :-S
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Hahaha jo jag läste åxå så först, lika bra man erkänner här. Hur går det med skallebangen?
Japp en till som läser det man vill 
Huvudvärken kommer och går på ett märkligt sätt…

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Får jättehuvudvärk och blir mysko yr av vetebröd men strips har jag inte testat… Tur att det finns andra som kan göra det åt en. 
"You just have to belive…"

Jaha du, maxiq , du förnekar dig aldrig, det betyder både kolhydratsfylla och baksmälla samma kväll!
"De är mycke nu!"
Håll oss uppdaterade!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Snarare bukfylla. Jag är fortfarande proppmätt vilket jag inte trodde att jag skulle vara.
Mer gas! *sniff* Luktar gatukök… :-/
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Gud va äckligt :-P
håll oss informerade bara! Jag klickade också upp rubriken snabbt;)
Äsch, jag som är dyslektiker åt andra hållet läste förstås in "stripteaseexperimentet"! Ha det så kul med gasandet!
Jag har själv gjort ett kefir-experiment idag. 3% fett och 4% kh är det i den. Hittills har jag fått ont i magen och diarré. Dessutom är jag jättehungrig.
raphanus
sajtvärd på Språk iFokus
medarbeider på Karbohydrater iFokus

#Men det är ju helt korrekt skrivet som du gjort
Att fantasin skenar hos folk är ju en annan femma…
Åt ett par bullar igår och fy attan så hungrig jag var imorse (men bullarna var jättegoda)! Har annars på senare tid fått en besynnerlig "baksmälla" om jag ätit nåt med socker i: tredje dan efter känns det som att min skalle befinner sig i ett "moln". Sen är allt okej igen - återställd till LC-nivå!
Hur går det med stripsexperimentet?

Hur går det??
Har du occuperat toan och inte kan skriva??!!
Finns inget bra på TV:n att skylla på! Skavlan är väl slut, eller?
Jag satt en bra stund i porslinsfotöljen för att se om det hände något som var värt att berätta om, men icke! Bara lite mer Sibylla-arom…
Även om jag inte är det som på latin kallas Proppus Mättus längre så känner jag ingen direkt hunger heller vilket borde vara fallet när kolhydraterna går ur kroppen.
Müsko… 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Det kommer nog förr eller senare
Det hann inte gå tio minuter ens innan jag blev tokhungrig! 
Men nu är det botat! 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Jag trodde att du skulle köra nått experiment där du sparade stripsen i flera år för att se vad som händer med dem…
Kanske därför jag INTE lyckades läsa strip sex experiment. (annars är jag en sån som gör såna kopplingar direkt) 
I värsta fall så stannar stripsen i flera år i tarmarna och då får vi det experiment som du vill se.

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Tänkte inte på dä. 
Åter kommer senare idag för att kolla om det går vägen
Natti
Jag har sovit som en klubbad säl i tio timmar vilket var mycket länge sedan jag gjorde! :-O
Vid morgonens sittning hände inget som inte hänt förut så det verkar som om lilla maggen klarat sig bra från chocken. Kommer nog inte att göra om experimentet igen bara för att jag överlevde detta.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Tack för att du offrade dej på vetenskapens altare. Borde vi nu följa ditt exempel för att få jämförelsematerial? Allt i vetenskapens namn förstås.Haha.

Jag måste vara värsta tråkmånsen, för jag läste nog strips-experiment och förväntade mig något bra recept på "strips-substitut"! 
Men, du kan vara lugn maxiq, jag blev inte besviken för att jag inte fick något recept. Som vanligt får man alltid skratta rejält när du är i farten vid datorn! 
#44: Njae, jag vill inte utsätta någon annan för samma experiment. Det började ju trots allt med ett misstag från min sida. Mitt lilla experiment med att äta så mycket fett som möjligt som jag gjorde i fjol vill jag inte heller rekommendera. Lär av mina misstag istället. :-|
#45: Ingen tar mig på allvar! *buääääää* 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Hur många strips måste man äta för att sova i 10 timmar?
>>>Malum domesticum<<<
Minst tre per timme. :-P
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Tack för tipset. Jag ska prova det redan i natt. Men först till Donken! Behövs det recept? Eller det kanske de har i köket förresten, recept alltså?

>>>Malum domesticum<<<
Vilken tur att det gick bra. Du kunde ju vart deckad idag.
maxiq
Månne det var ett misstag? Kanske det lilla undermedvetna regerade?

Reaktionen kan komma efter några dagar, så är det för mig, se #34
Vad gör man inte för vetenskapen parsley? ;-)
Nu har jag huggit ved i flera timmar utan problem. Strax ska jag iväg och dricka både hockey och fotboll så om jag mår tjyvens i morgon så vet jag att det är stripsens fel…

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

#50 Maxiq, är bild 50 tagen hemma hos dig, före eller efter strip sex experimentet?
Så snygg har jag inte varit på länge… 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Du kan vara glad Maxiq! Jag var på fest i helgen och fuskade rejält med potatis, ostkaka och en massa plockmat på pinne som jag inte riktigt vet vad det var.
Jag tillbringade hela natten på toa!
Men strips är ju så svampigt äckliga! Varför inte testchocka med något godare?
Min stackars mage brukar också bli stum i pur förvåning om jag plötsligt lastar in… tja, säg hembakad äppelpaj. 
Kanske vågar den inte protestera högljutt, av rädsla för repressalier? Eller också gläds den helt enkelt åt vispgrädden som kommer i samma veva.

Jag testade en matsked potatismos efter 4 månader med lchf och det gör inte jag om, hade en inte alltför trevlig dag o natt på hemlig huset.
Jag skulle ha behövt låna maxiqs stålmage.
Strips kittlar dödsskönt i kistan! Det var ju ett misstag att det låg strips i kebablådan… Hade det legat äppelpaj där så hade jag kanske ätit det istället. I kväll har jag ätit några krutonger och en bit vitlöksbröd och sköljt ned det med några pilsner utan att magen har sagt något. Min plåtmage lånar jag inte ut men du kan få lite av tilläggsisoleringen. ;-)
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Korrugerad plåtmage?
Me den dieten du verkar hålla så är det inte så underligt att du har tilläggsisolering på buken. :)
Snarare korrumperad… Den vadderingen har jag byggt upp under många år i kolhydratträsket.

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se