Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 3028 ggr
lillahumlan
0

Sambo ner i vikt!

Min sambo har beslutat sej för att gå ner i vikt (130kg), och jag ska agera matcouch (säkert felstavat) och vad är väl bättre än LCHF!!

Min dotter är inne på sin 4 dagFlört

dufva
0

Va, bra!

Med dig som instruktör kommer nog kilona att rinna av honom.

Det är ju också mycket enklare och trevligare om båda äter samma mat och kan peppa varandra.Glad

lillahumlan
0

Ja, jag tror det kan bli braFlört jag har ju aldrig mått bättre själv!! Det känns helt kanon att slippa vara sådär sug/hungrig som man var när man åt kolisar.

Lojs
0

Det var jag som såg till att vi började med lchf, efter en månad så hade jag tappat 3 kg och sambon 7 kg trots att han fuskade en del.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

lillahumlan
0

Okej, bara positivt!! GrattisGlad

Mojjan73
0

Jag har hjälpt min make att få bort ölmagen och gå ner 10 kg. Jag skriver hjälpt därför att jag lagar maten och därmed ser till att han får i sig det han ska. Flört Jag började som normalviktig och har nog aldrig mått bättre fysiskt än nu.

lillahumlan
0

OkSkrattande

Zepp
0

Sanbosar är ena luriga rackare.. de vet inte vad man skall äta eller varför o fuskar en hel del.. oså går de ner mer ändå.. det e inte riktigt rättvist!!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

lillahumlan
0

Skrattande

Mojjan73
0

#7 Kan det vara så att dessa sambosar inte stressar över kosten så mkt som vi "pålästa" gör och därmed går dom ner i vikt utav bara farten? Flört

[tililili]
0

#9 huvudet på spiken!!

lillahumlan
0

Ja, så är det nogFlört