ensam!!!veckans gnall.
Ja, sa ar det!! Inte pratas det om nagon lowcarbhigh fat har i uk pa samma satt som ''hemma hos'' i Sverige.
Och jag ar helt ensam pa mitt jobb. Smyger med min extra smorklick medan de andra tjejerna sitter dar med sina salladsblad och ingenting.
Akta halten sager '' du overdriver som vanligt, ta med dig mackan jag gjorde och ha till lunch!!!'' etc
Mandagens gnallspik,
Karen
gnall garna med mig,for jag har inte nagon egentlig fraga?

Men ..jag ar ju sa klart inte emsam!!!
Att lasa och skriva pa denna siten gor ju,att man definitivt inte ar ensam!!
Jag borjade pa 70kg till 163cm for en manad sedan, och har nu gatt ned 3 kg.Det gar hit och dit, och det gar bade upp och ned en liten bit!!!
Sa jag forsoker halla fast vid talamodet!

Karen, samma for mig har i Liatauen. Nej jag skall använda prickar över bokstäverna
Jag blev oerhört ifrågasatt i början men nu 18 kg senare ber alla om råd då de har en eller annan i bekantskapskretsen som är överviktig. Ge inte upp!

Wow, so Impressed!! 18kg ar verkligen bra!!
Berattade du vitt och brett? Jag har inte vagat gora det annu!!!
Tyvarr har jag inga prickar pa min computer!! Fast jag ar gift med me computer wizz!!!!
Anyway bland 50 miljoner pers pa denna lilla o bor det val finnas nagra som haller lfhc igang!!

Beratta mer om Litauen,Please!
de flesta där äter nog lfhc
lchf däremot…

Jag, London. http://tummyrumble.hultberg.org
Min kompis Cristina, Amsterdam (tidigare London), http://lchf101.blogspot.com
Jag pratar vitt och brett om det på jobbet och med kompisar, så även Cristina.
Har noterat bristen på engelsk info (framför allt i high fat delen, low carb finns det gott om).
// Manne

precis som har!!Sag just min sons lista fran skolan, och han papekade ratt att det var svart att hitta protein i lunchmaten for honom.Pizza, jacked potatoe,wraps ,sandwiches,pasta of course..etc

Jag är direktör på bolaget så alla håller med
faktiskt. Ja, jag gick på som katten i början men det var absolut ingen som trodde på detta koncept. Dessutom har läkare större inflytande här borta än på andra sidan pölen. Läkares ord är kungsord och läkare här likväl som i Sverige anser det vara förenat med livsfara att äta enligt LCHF. Nu, 10 månader efter mitt uppvaknande och som sagt 18 kg faqttigare, ja då har min litauiska kolega startat i smyg. Jag noterade att han åt pannbiff dag efter dag. Efter semestern såg han faktiskt magrare ut och mycket riktigt, han erkände ett tapp på åtta kg. Han äter endast frukost och lunch enligt LCHF därför hans fru förbjudit honom at äta LCHF. Han har dessutom slutat med statinmediicinen och även detta i smyg från hustrun. I fredags frågade ekonomichefen (mager som ett snöre själv) om recept på min mat därför hennes man är oerhört överviktig. Jag bad henne att få träffa honom personligen så det blir mer övertygande än om man går vi hustrun och att hon skulle kanske få skulden om han misslyckades. Så, visst börjar det hända saker men troligtvis endast därför att jag går om kring som ett levande bevis på att det funkar.

Hello London!!
Sitter ute i warwickshire!! inte mycket som hander har ifraga om high fats!!\
Hm, jag vaxte ocksa upp pa 70talet, och jag gillade faktiskt kycklinglevern som de serverade i skolan,nevermind!!! men har nog inte atit det sedan dess.
Jag vet vad du menar, Karen… Man får vänja sig vid att vara lite kufisk…
När man försöker förklara hur man äter skiner folk upp och säger "Jaha! Du äter Atkins!" (eller, om det är min svärmor, "Atkinson"
) Efter ett par gånger ger man upp och slutar förklara skillnaderna och säger istället "ja ungefär som Atkins…"
Varför har du inga prickar?? Det är ju inte så svårt att fixa! Lägg till svenska som språk i datorinställningarna, skifta sedan mellan språken med alt + shift. Enda problemet är att man måste "veta i fingrarna" var å ä och ö sitter, eftersom keyboarden ändrar knapparnas betydelse… Frågetecken, slash och annat hoppar också runt, men det vänjer man sig snart vid.
I never worry when I get lost. I just change where I want to go.

Keep up the good work, bustas!!
mannen sager,oh no, gonna mess up the computers if you want dots!!!!
Ja, jag har ju inte gatt ned sa mycket annu, sa jag kanner mig inte redo att ga pa om denna dieten.kanske nar jag gatt ned tio kg eller sa! Da behover man inte ''forsvara''!!
babybel, tack for info om prickarna!! well, hela huset ar fullt med datorer och computer wizards, sa vi far val se hur det gar!!
nu ska jag se pa vampyr tv.