Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 2719 ggr
lillahumlan
0

Träning

Tränar styrketräning ett par ggr i veckan, snacka om skillnad med lchf..det känns liksom att man orkar mer och orkar man inte så tar det tvärnit. Istället för med kolhydrat kosten som gör att man känner sig plumsig oseg som skumgummi i hela kroppen.

flikkan77
0

Har tänkt börja styrketräna snart och hoppas på att jag orkar det över huvudtaget, men det är mest psykiskt. Kul att det känns skillnad för dig!

"You just have to belive…"

lillahumlan
0

Ja det är toppen Glad, men nästa gång måste jag nog fylla på fettförrådet en aning, hade bara ätit proteinrik kost innan passet!

eskilina
0

Gott!

Jag springer själv och sedan jag gått över till lchf känns det som att jag kan springa hur långt som helst Skrattande Inte fort men långt! Om jag inte sprungit på ett par dagar längtar jag så himla mycket efter att få ge mig ut och bara spring, springa, springa…. Lite sjukt egentligenFlört

lillahumlan
0

SköntGlad

lillahumlan
0

Snacka om träningsvärk ikväll!! Efter gårdagens pass, vad härligt!! Det var länge sen. Träffade en gammal bekant på gymmet o hon är ju smal som en pinne o en annan rund som en tunna..berättade för henne att jag åt Lchf, förklarade lite vad det var och hon tyckte att det var jättebra för enligt henne så var det så man ska äta, gissa om jag blev förvånad!!FörvånadGlad

Marie-ann
0

Jag har upptäckt att jag sällan och aldrig får träningsvärk efter kostomläggningen. Förvånande eftersom jag ökar vikter och reps som aldrig förr :))

lillahumlan
0

Skrattande