Julafton är över...
…och nu börjar julefriden…
Så tänker jag ofta och det stämmer rätt bra i år också, det är lite press kring julafton och i år blev den minst sagt annorlunda….
Numer pensionär i Nynäshamn

Jag håller med dej ,Margareta, även om julafton nuförtiden är en riktigt lugn och skön dag. Man har ändå hängt på i julpressen och stressen. Idag ska jag jobba så det blir en lite annorlunda juldag än mina tidigare. Härligt för er att ha kommit på plats i nya huset! Stort lycka till nu Pia
Har varit lugnt här, inget julbord ingen stress. God och fridfull fortsättning önskar jag er alla.
God fortsättning på helgen. Vår julafton var lugn även om vi hade två barnbarn här och på kvällen var vi hos äldstadottern och kom inte hem förrän efter tolv i natt.
Idag skall vi ta det lugnt och njuta och kanske ta en promenad, ser ut att bli soligt och fint väder.
Hej detsamma tycker jag, bild på lille Erik, så stolt !!!!!!!!
Va fina dom var, roligt med barnbarn för nu börjar det om igen som när man fick barn själv. Livet är bra om man tänker efter *ss*
Hur gjorde du nu för att få bilden där ?
När jag skrivit kommentaren så finns det nedanför skrivrutan texten
bifogad fil
och en ruta och sedan en ruta där det står bläddra. Jag klickan på bläddra och kommer till mina bilder i min dator. Där väljer jag bilden och klickar på öppna och vips kommer den i denna tomma ruta, alltså bildens beteckning tex. jpeg.. När jag publicerar kommentaren så kommer bilden i högra övre hörnan. Krånglig beskrivning hoppas du förstår vad jag menar. Lycka till!
Här kommer en bild som barnbarnet tog av mig julafton.
Tack, lätt som en plätt *sss*
Det är inte svårt om man vet hur man skall göra. Kul att få se den lille en gång till.

Och här är den stolta Bästafastern till det vackra barnet!!!! Längtar så efter att få träffa honom!!!!

men lilla copia du är väl moster, och det är ja oxå.

*S*S Ja,det är klart att jag är..jag vet inte vad jag tänkte på..Jösses….