Bajsa på rätt sätt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den här video lär oss hur man tömmer tarmen på bästa sätt. 

Yeah, en Poop-box måste man ju ha!
Intressant…

När kommer Poop 2.0 3-D????
Det var det roligaste klipp jag sett på länge, och det är möjligt att han har en poäng…

jaha de e bara o ställa in en pall på skithuset
Ja, eller stå på ringen borde vara ännu mer "naturligt" :D

Funkar faktiskt bra att stå på huk på muggen. Jag har städat offentliga muggar, och det är inte alls ovanligt att hitta skoavtryck efter hukare på sittringen eller porslinet.
Jag tror mer på att sätta sig på huk på riktigt än att ha en pall under fötterna när man sitter. Sen har jag lite svårt att tro att det skulle eliminera behovet av papper. Det är i alla fall inte min erfarenhet. Det kanske gäller någon, och knappast alla. Jag har märkt att med mer fett blir det liksom kletigare och häftar vid bättre.
Men han har klart en poäng.
Historiskt har utedasset ofta bara varit en stång som man kan hänga i knävecken i, i "hukläge", och när man gick över till bräda med hål blev det lite bekvämare. Det är väl därifrån idén till den moderna vattenklosetten har kommit, där man sitter. I Frankrike och på en del andra håll finns ju "bombsiktesmodellen", den har blivit mindre vanlig, men för ett par decennier sedan fanns nästan ingen annan typ av toalett i Frankrike. Jag tycker att den är lite besvärlig, eftersom man måste ta av brallorna helt för att vara på den säkra sidan. En del av de där muggarna spolar också väl flödigt; stövlar kanske är en bra idé?
Men det kan nog vara värt att pröva metoden med en pall.
Jag gillar allt som är "tillbaka till det naturliga sättet", som LCHF och "skita i hukställning".
Lär finnas många moderna fenomen som vi borde "återställa". Att vi är stillasittande är ju en uppenbar grej. Men undrar hur det är t.ex. med att sova i säng? Fler moderna fenomen ni kommer på? Lär ju finnas mycket man inte tänkt på…
Jag funderar faktiskt på att köpa en futon och börja sova på golvet.

Futon? Jag kom att tänka på mexikanerna i Atlanta.
En svåger till mig hyrde ut ett omöblerat rum där, och två mexikaner som jobbade skift turades om att sova i rummet. Dom skaffade aldrig några möbler, utan de hade sin petate som de rullade ut och använde som liggunderlag. En petate är ganska tunn, den är vävd av någon fiber, jag gissar sisal eller någon annan kaktusfiber eller agave. Jag hr provat att ligga på den, och det är ungefär som att ligga direkt på golvet. En futon är säkert mjukare.