Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 3161 ggr
Ormen72
0

Ormens tråd

Jag är diabetiker typ 2 och lyckats bli av med mitt insulin. Jag är 37 år och tjej. jag har ätit LCHF i omgångar och nu har jag lyckats gå ner 60 kg det har tagit tid. jag anser att om jag vill vara frisk skall jag hålla mig till denna kost.

även om jag gått ner mycket har jag en bra bit kvar.

Jag kan inte klaga över maten den är så jätte god och jag slipper vara hungrig , sugen på att äta hela tiden.

pema
0

GRATTIS!!!

Det låter underbart, både att du blivit av med insulin o 60 kg.

Lycka till i fortsättningen.

Andina
0

Ja, verkligen! Grattis till både minuskilon och att du inte längre behöver tillföra insulin - och till ökat välbefinnande på alla andra sätt!

Vi behöver dessa "solskenshistorier" här för att bli peppade. Så din tråd (och du själv, förstås) är jättevälkommen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Mervi
0

Välkommen hit och grattis till det fina resultatet med vikten och att du slipper insulinet.Skrattande

Ormen72
0

Tack för välkomnandet det var roligt att få ett svar. Skrattande

Doc
0

Det låter fantastiskt, ett stort grattis!

Vill du berätta din historia för några tusen nyfikna på www.kostdoktorn.se och inspirera fler?

Maila gärna mig då: eenfeldt@yahoo.se

Zepp
0

Grattis.. mycket roligt att läsa!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

[Columba]
0

Ett helt fantastiskt resultat! Grattis och god fortsättning.

Ormen72
0

#5 Tack,   jag berättar gärna om jag får vara anonym. Just nu är jag inte beredd att gå ut med namn och bilder.

goldcamilla
0

Helt underbart, grattis! Det skulle vara så roligt att få läsa hur du har gjort och vad du har gjort för att peppa dig. Jag själv behöver gå ner minst 40 kilo och ibland känns det tröstlöst när det bara står still i flera veckor.

Ormen72
1

#9 Jag har ätit tre mål om dagen och lite ost på kvällen innan jag ska sova.

till frukost äter jag alltid ägg och smör

till lunch äter jag kött, kyckling eller fisk och mycket lite grönsaker

till middag äter jag ungefär något av det jag skrev till lunch

och jag äter bara tills jag är nöjd. Jag har pratat med min mor och det är hon som peppat mig, hon äter själv LCHF kost. Jag själv går inte ner i vikt varje vecka.

önskar dig lycka till. jag peppar dig gärna.Glad