itrim
är det någon som gått på itrim motion eller viktminskning jag går där nu men bara på motionen skulle behöva gå ned i vikt ca 20 kg jag har diabetes typ 2 och högt blodtryck

Gå på motionen om det känns som en bra form för dig, men ät LCHF istället för vad de nu har för program, tycker jag! Det är särskilt bra för diabetiker ju.
Det finns en gammal tråd som sågar itrim ganska rejält, de kör pulverdiet bl a (kan någon länka till itrim - bu eller bä?
)
Deras motion är säkert ok, men vad sägs om att gå ner i vikt med LCHF-metoden? Du får äta god mat, det kostar ingenting - mer än den goda maten förstås - och alla goda råd är gratis - här på Kif!
Dessutom kan du slippa din diabetes och ditt höga Blodtryck!
Almera, nu ser jag att du varit medlem i ett år här på Kif… Jag trodde du var alldeles ny och inte kände till LCHF alls…
Jag har gått på itrim under ca ett halvår. Jag var jättenöjd med träningen och hur den fungerade, det passade mig precis. Jag ville dock inte gå med i den så kallade påsätningen. Jag slutade på itrim när jag flyttade och då fanns det inget i närheten.