Har fiskfiléer...
… men ingen fantasi!
Snälla, dela med dig av ditt goda fiskrecept! Gärna gratäng eller annat kladdigt och gott, dock utan skaldjur.

Stekte squash och lite broccoli i smör med en massa kryddor som etiopisk chili (funkar garanterad med vanlig chili), koriander, curry och gurkmeja. Hällde sedan på blue dragons organic coconut milk (endast 1,5 kh… om jag inte missminner mig) och lät det koka ett tag. Tog det åt sidan
Stekte sedan torsk med massor av smör + samma kryddor som ovan,
La fisken i botten på en djuptallrik och hällde kokosmjölk med grönsaker över. Supersmarrigt och min sambo åt upp allt i ett nafs!
Panera filéerna med malda fläsksvålar och "fritera" i kokosfett. 
Enklast möjliga är att fräsa fryst spenat, tillsätta grädde, vitlök, svartpeppar och örtsalt och servera till den kokta fisken. Gott!
lägg fisken i välsmord
ugnsfast form, häll lite pressad cirton över, salt o peppar.
blanda en burk cremefraich med dill, persilja och gräslök 1 msk av varje. bred över fisken, täck med många skivor god fet ost…
in ugn 175 grader tills fisken är klar ca 25-30 min.
Servera med "potatis"mos dvs blomkålsmos eller andra kokta grönsaker… eller kanske med fördel en kall krispig sallad 

fräs lök, vitlök lätt i en panna, fyll på med färsk spenat på råge och låt koka ihop. Häll i creme fraiche till lagom röra, salta och peppra efter smak. Lägg fisken i en ungsform, ha på lite citron, salt och peppar om du vill, bred röran över och sätt in i ugnen tills fisken är klar.
Väldigt gott att göra med lax, men även annan fisk.

Tack- nu kanske t o m jag kommer att tycka om fisk!