Digital- TV.....
…..via telia, vilken erfarenhet har du av det ??
Vi är i startgroparna att byta till detta
….

Det har fungerat dåligt hos mig med hackigt ljud och bild och jag har sagt upp det men nu har det börjat gå bra. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag hade tänk satsa på parabol i stället.

Det beror på.
Bra bild och ljud är det men svårt att ha flera apparater i drift på ett abbonnemang.
Jag föredrar nog boxer pga flexibiliteten
Med boxer kan man lätt ha flera boxar och flytta kortet mellan apparaterna, eller tom ta med sig hela paketet till stugan eller husvagnen under semestern. 

Jag har haft telias tv för snart två år och är mycket nöjd med det. Har aldrig haft några problem med det.

Tack , för att ni delar med er av era erfarenheter
.
Nu har vi parabol med abbonemang både av canal+ & viasat.(Inte full utbud) Vi kollar på fotboll, samt motorsport i familjen. Det kostar oss 500 kronor i månaden…..+ dessa kortavgifter…som kommer titt som oftast…..
Enligt telia ska det kosta oss 299 kronor/månad, med samma kanaler som nu & utan kortavgifter !!
Vi har "bara" en tv i huset !!

Har (genom telejacket) funkat problemfritt hos mig.
Jag har Canal Digital - familjepaketet - betalar 324 kr minus 80 kr för betalar för en extra tv-box.
Jag är mycket nöjd :)

#6 Genom telia eller parabol??
# 7 - Parabol - har haft över 8 år nu. Bytt box emellan till digital.
Jag har telia i dagsläget, har dock sagt upp det.
Det funkar klockrent, och vad jag vet ska det gå å ha flera boxar om man har nån form av bredband via stadsnät eller dyligt
Kortavgifter tillkommer efter ett halvår :(
så läs på om alla avgifter.
Varför kan man inte redigera inlägg. testade efter max 5 minuter

Kanon tycker jag.