Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 2079 ggr
[Pennylane1]
0

Sökning

Jag brukar söka *å google och skriver då enl. förslag site: kolhydrater.ifokus och så det jag söker efter… trots detta blir det bara ett *ar träffar härifrån och sen från alla möjliga andra adresser, andra .ifokus men även helt andra siter… gör jag något fel?

(min tangent för bokstaven mellan O och Q har gått sönder därav * hör och var)

vinteralvan
0

Vad har du för märkligt tangentbord. Bokstaven P är mellan O och Å på mitt. Glad

Tilda-T
0

Om du googlar på "kolhydrater" så får du upp kif som andra post!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Sammet1
0

Skriver du inte ".se" när du googlar heller, eller var det bara en miss i inlägget? Annars kan det vara det som spökar, hela adressen till siten måste vara med.

**Surface of Velvet
**Core of Steel

[Pennylane1]
0

# 1 men i alfabetet Tungan ute

# 2 det var inte det jag menade! Man brukar ti*sa om att söka med site: och så den site man vill ha svaren från, och då ska det enbart komma u** träffar från den siten… det är detta jag inte får att funka

[Pennylane1]
0

# 3 jo jag skriver .se

[Pennylane1]
0

detta skrev jag in: site: kolhydrater.ifokus.se choklad

men bara två träffar å första sidan var härifrån! och ingen *å nästa tror jag

[Pennylane1]
0

och nu såga jg att efter dessa två träffar stod det: visa fler resultat från kolhydrater.ifokus så där har vi nog lösningen! Skäms

Det var så nedtonat att jag inte la märke till det!

Sammet1
0

Prova att skriva sökordet först, och siten efter.

**Surface of Velvet
**Core of Steel

Andina
0

och inget mellanslag efter "site:"…

exempel:

sökning site:kolhydrater.ifokus.se

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Pennylane1]
0

Å tack!  Så ska det vara alltså # 9!! NU blev det bara träffar från kif!

[Pennylane1]
0

jaha! Funkar tydlligen likadant tvärtom # 8 men den varianten har jag itne sett någon tipsa om!

haha nu kom jag på att jag kan kopiera nån annans  p och klistra in,  men vad bökigt är inte det då!!!

vinteralvan
0

Jaha, i alfabetet ja (herregud vad korkad jag känner mig Skäms), va helt inne på tangetbord Skrattande.

[Pennylane1]
0

hihi lätt gjort när man kommit in på ett spår är det svårt att tänka om!