Sökning
Jag brukar söka *å google och skriver då enl. förslag site: kolhydrater.ifokus och så det jag söker efter… trots detta blir det bara ett *ar träffar härifrån och sen från alla möjliga andra adresser, andra .ifokus men även helt andra siter… gör jag något fel?
(min tangent för bokstaven mellan O och Q har gått sönder därav * hör och var)
Vad har du för märkligt tangentbord. Bokstaven P är mellan O och Å på mitt. 

Om du googlar på "kolhydrater" så får du upp kif som andra post!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Skriver du inte ".se" när du googlar heller, eller var det bara en miss i inlägget? Annars kan det vara det som spökar, hela adressen till siten måste vara med.
**Surface of Velvet
**Core of Steel
# 1 men i alfabetet 
# 2 det var inte det jag menade! Man brukar ti*sa om att söka med site: och så den site man vill ha svaren från, och då ska det enbart komma u** träffar från den siten… det är detta jag inte får att funka
# 3 jo jag skriver .se
detta skrev jag in: site: kolhydrater.ifokus.se choklad
men bara två träffar å första sidan var härifrån! och ingen *å nästa tror jag
och nu såga jg att efter dessa två träffar stod det: visa fler resultat från kolhydrater.ifokus så där har vi nog lösningen! 
Det var så nedtonat att jag inte la märke till det!
Prova att skriva sökordet först, och siten efter.
**Surface of Velvet
**Core of Steel
och inget mellanslag efter "site:"…
exempel:
sökning site:kolhydrater.ifokus.se
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Å tack! Så ska det vara alltså # 9!! NU blev det bara träffar från kif!
jaha! Funkar tydlligen likadant tvärtom # 8 men den varianten har jag itne sett någon tipsa om!
haha nu kom jag på att jag kan kopiera nån annans p och klistra in, men vad bökigt är inte det då!!!
Jaha, i alfabetet ja (herregud vad korkad jag känner mig
), va helt inne på tangetbord
.
hihi lätt gjort när man kommit in på ett spår är det svårt att tänka om!