Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 964 ggr
Margareta
0

Bredband

Gissa vem som har bredband igen…?…lagom till jul!!!
Det blir inte bra med tanke på mina flyttlådor för nu har jag MASSOR att läsa igen. Gjorde ju en snabbvisit från jobbet igår och såg allt ni skrivit….

TACK alla som hjälpt till under min flytt och tack alla ni som lyckönskat mig, det har verkligen gått helt över förväntan tack vare duktiga barn och duktig man. Själv bär jag inte mycket alls, bara lätta saker. Sonens två kompisar hjälpte till med sista lasset och det behövdes, för då var alla våra armar långa och ryggarna trötta…

Numer pensionär i Nynäshamn

SvartKaffe
0

Grattis! Låter som allting gått väldigt smidigt, både med utflytt och inflytt och redan fått bredbandet inkopplat.

Du får ta småpauser framför datorn när du packar upp, 45 minuter jobb och 15 minuter paus. Så gör ofta jag för att se til att kroppen frå lite vila så jag inte kör slut på mig för snabbt om jag har mycket planerat.

Mervi
0

Lite pauser skadar inte.  Skönt att allt gått så bra. Då ser vi dig lite oftare här. Det har vi saknat.

Margareta
0

Eller tvärtom 45min paus och 15 minuter jobb… ni har skrivit förskräckligt mycket medan jag varit frånvarande….Flört

Numer pensionär i Nynäshamn

oldwolfie
0

grattis  o  välkommen  tebax

de  blir en bra fördelning  me  dator  o  upppackning  ska  du  se  hoppas  de  blir  någotsånär  innan  julafton  så  du  också  kan sitta ner o njuta  all  bra mat