Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 1378 ggr
Citronita
0

Fantastiskt forum!

Jag måste bara säga att det här är verkligen ett fantastiskt forum! Överallt en otrolig massa information som är ovärderligt för en nybörjare som jag och framför allt en himla massa trevliga människor. Alltid redo att svara på tusen och en frågor, ge pepp och bara finnas till hands. Det känns som att med er i sällskap blir det här med vikten en barnlek! Tack för att ni finns allihopa!

http://citronita.wordpress.com

emmaostlind
0

Instämmer! Det här har hjälpt mig jättemycket!

Mojjan73
0

Kan bara hålla med. Utan detta forum hade nog hela kostomläggningen blivit mycket bökigare.

Margareta
0

Tack för det!

Numer pensionär i Nynäshamn

Anne-
0

Håller verkligen med! En härlig sajt med många bra frågor och svar. Blir nästan lite beroende att läsa på sidornaFlört. Otroligt snälla människor som svarar snabbt och trevligt.

Tigermatte
0

Ja, det är bara att hålla med! Det här forumet är allt man behöver som LCHF:are och jag trivs mycket bra med den vänliga tonen som de flesta håller här. Tack alla ni som medverkar till detta!

nisse02
0

Håller verkligen med också!! Snabba svar får man på sina frågor från trevliga och engagerade medlemmar. Toppbetyg!!

Tilda-T
0

Håller med alla er som har berömt forumet!!

Jag själv har hängt här i över 3 år och det har varit kanonroligt hela tiden.

Inte gör det saken  sämre att man kan träffas IRL  då och då, på kryssningar,föreläsningar och alla dessa cafe/grillträffar som också poppar upp , det är kul att få ansikten till alla nicken man pratar med!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Margareta
0

För mig som startat forumet är det en fantastisk känsla att det är så självgående nu. Jag la ner oerhört mycket tid i början för tre år sedan.

Nu kan jag bara sitta och titta på hur det fortlever som jag hade tänkt det. Sådant värmer i hjärtat.

nisse02
0

Ja, det måste väl vara underbart roligt för dig Margareta Glad

Ökar tillströmningen av nya medlemmar i samma takt som tidigare och hur många är vi nu?

Tilda-T
0

#9 Det  kan säkert vår statistikmästare svara på , eller hur Maxiq?

Mervi
0

9676 medlemmar just nu.

chilisalsa
0

Man borde ge 10 000 :de medlemmen rökt öringfile´t tycker jag ! Glad

Medarbeterare på Kost

chilisalsa
0

Inte nog med det så borde naturligtvis allas våran Margareta uppvaktas på någe sätt… smygtråd nån annan stans kanske…

Medarbeterare på Kost

nyborjare08
0

#12 Haha, jag läste lite för snabbt och fick det till att man borde ge den 10 000:de medlemmen en örfil! Skrattande Flört

maxiq
0

Senaste månaden har det tillkommit c:a 9 pers/dag mot 13 annars så lite semestereffekt är det allt.

pema
0

#12 Tur att jag inte blev medlem 10 000, tycker inte om öringfile av någon sort.

Jag hade gett upp ganska snart om jag inte hittat hit, tyckte inte det hände nåt men efter att ha läst om andra här förstod jag att det var normalt.

Tilda-T
0

Välkommen hit pema och lycka till med lchf!

marialan
0

ja, Margaretha kan verkligen känna sig stolt…bra jobbat!Glad

Luccy
0

Kyss Fettbra forum!!!! Tack Margaretha o alla andra Medarbetare.

Kram Luccy

cathrine70
0

Jag  har  aldrig varit med om ngt såhär trevligt forum. Inte heller har  jag  orkat gå ner i  vikt själv mer än 1månad max.för har  ingen stöder mig  i  det .Här hittar jag  om jag  så  vill. Är på siten dagligen flera gånger ibland. Alla som vill ha hjälp får det och  det  finns inga dumma frågor. Har  fått 3 andra med i detta också som jag  är stolt över

alicia80
0

Jag håller med alla! Har inte mått så här bra på lääänge tack vare lchf och alla hjälpsamma likasinnade på detta forum. Och som dessutom fick mig att köpa SSS.s bok ät dig ner i vikt och slukar den i ett nafs för tillfället. Flört

Margareta
0

FlörtSkrattandeSkäms

Mollimo
0

Är så tacksam över att jag hittade hit ! Jag fastnar lätt här..och läser och läser…finns så mycket bra råd o tips! Så Tack !

Its now or never //Mollimo

Ankimalmkatt
0

Kan bara instämma med ovanstående.

Man fastnar jättelätt här och skriver ut recept som man testar.Tungan ute

Det finns MASSOR med recept och tips i överflöd.

Man får ofta svar på knepigheter bara genom att klicka runt på alla trådar som finns.

Alla som undrar vad det är för konstig diet jag håller på med skickar jag hit, så kan de själva läsa. Ett par har t.om gått med.

Kanonbra! Tusen tack att ni finns allihop. Skrattande

Marika70
0

Jag måste bara instämma i allt som är sagt.

Jag smygläste här flera gånger om dagen i några månader innan jag tog mig själv i kragen o blev medlem.

Det är så himla bra information, jag är så glad att jag hittade hit!!

TackSkrattande