Evitamin.se - IGEN
Jag blir så förbaskad så det liknar ingenting. Denna firma borde få näringsförbud enligt min åsikt.
De påstår att jag gjort en beställning den 10 juni (vilket jag inte minns, men jag ser att det ligger en beställning i VARUKORGEN, som inte blivit bekräftad av mig, alltså INTE beställd. Om någon tidigare beställning finns så minns jag det alltså inte) och får leverans nu på detta IDAG, mer än två månader senare!!!
Helt otroligt - och inte svarar de på mail heller, vad ger ni mig för det?
PS. Jag har nu gått in och tömt varukorgen, annars får jag väl en sats obeställda varor var tredje månad (för snabbare leverans än så ska man nog inte räkna med?).

Du har inte laggt in någon prenumeration då, eller om dom själva kanske har laggt in en prenumeration på dig..?
Nix.

Vill gärna också varna för shopping4net.se som har höjt sina priser med 30% på de senaste 6 månaderna helt utan anledning. Trots att priser på samma produkter legat still i pris hos andra leverantörer. Dålig stil tycker jag.
antagligen så har shopping4net fått en boost i försäljningen eftersom jag med flera rekommenderat dem. Läste i en annan tråd att de varit snorkiga mot dig, Ron (tror det var du) och tror att det inte spelar någon roll vad du tycker. Men där bet de sig i tummen. Vi är 10000 medlemmar så det spelar stor roll vad som skrivs här!!!!
Distansköpslagen gäller, skicka tillbaka skräpet omedelbums!
Vänliga hälsningar
Cindy

Nu har jag inte handlat på shopping4net speciellt länge (april typ), men under tiden jag gjort det har de varit tillmötesgående och priserna på det jag beställer har samma pris idag som då.

Kan nämna D-pearls som ett exempel där priset för 6 månader sedan var 74:- och idag är det 94:- trots att riktpriset varit detsamma hela tiden. Det finns många fler exempel. Dessutom har dom tagit bort sina mängdrabatter och prisgarantin.
Tror också att dom fått så många nya kunder eftersom kostdoktorn och vi här på sidan rekomenderat dom att dom fått lite storhetsvansinne. Jag tyckte dom var väldigt bra i början men nu kommer jag hitta någon bättre. Och det finns många där ute som är billigare.