Hur många?
Hur många mål mat äter ni om dagen?
Hur brukar ni dela upp dom?
Jag äter tre mål mat. Vanligtvis tre lagade mål, men den senaste veckan har jag varit så trött på mornarna att det har blivit "smörgåsar" på oopsies med pålägg. Fika i form av kaffe med grädde två gånger om dagen. På helgerna när vi går upp senare kan det bli två lagade mål och kaffe med tilltugg däremellan.

Äter när jag är hungrig, mellan 1 och 3 gånger per dag.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Oftast äter jag frukost, lunch och middag.
Sex mål per dag - Frukost, mellis, lunch, mellis, middag, kvällsmål. Jag är en såndär som måste äta enligt schema för att inte glömma bort att käka öht. Försöker gå upp lite i vikt också.
Tar äggmjölk i kaffet på morgonen, står mig sedan till lunch vid tolvsnåret och äter kvällsmat vid 17-18 tiden.

Äter bacon och stekt ägg vid 8-tiden. Oftast, men inte alltid äter jag sedan lite rester sen gårdagens middag vid 14-tiden. Och till sist lite (eller mycket om jag skippat lunchen) middag vid 19-tiden.
Så för att ge dig ett kort svar: 2-3 gånger!
Äggmjölk på morgonen,
lunch eller snarare brunch ung kl12-14,
middag vid kl18-19.

Jag äter ca 2 - 3 gånger om dan. Det beror på om jag är hungrig eller inte.

Frukost (ägg, paprika, leverpastej) och lunch, sen en bit ost och kanske en burk makrill till kvällen.
Äter frukost 6-7 tiden,lunch 11-12 o middag 18-19 tiden,ungefär lika stora normala matportioner, kvällsmat 20-21 som är mindre,tex ett ägg med majonnäs.
Oftast blir det tre mål när jag jobbar, mycket frukost - lite lunch - mycket middag.
När jag ledig blir det oftast bara frukost och middag.
I never worry when I get lost. I just change where I want to go.
När jag blir hungrig…. 2-3ggr per dag… 
Jag äter frukost, lunch och kvällsmat. Eventuellt mellanmål om jag behöver, annars nån kopp te med lite grädde då och då. Kanske en bit ost om jag är sugen.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
3 gånger om dagen i normala fall. Och ett par ostskivor till mellis om jag är på jobbet.
Jag brukar äta frukost, lunch, middag och kvällsmål.
Eventuellt ett litet mellanmål mellan frukost och lunch som vanligtvis består av en kopp te med grädde och en ostrulle med smör.
Äter lite men ofta. Det är jag mest bekväm med 
3-4ggr/dag passar mig bäst!