Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Malinochclaes
0

Jag vet inte hur man gör länken klickbar men kopiera och klistra in. Hoppas att den Något olämpliga reklamen finns kvar.

Malinochclaes
0

Den finns mellan inlägg nummer 4 och 5.

Jennix
0

Du kanske kan beskriva den olämpliga reklamen istället? Vi på sajten har ingen möjlighet att bestämma reklamen, men vi kan ju berätta för ledningen om det är stötande reklam.

Annars kan man betala för att reklamen inte ska visas. Det har jag gjort i flera månader och trivs med det.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Malinochclaes
0

Jaa…

Stötande kanske den inte är direkt… Men ett erbjudande om att köpa 25 kg Maltidextrin för 550 kr! på ett forum där man ägnar sig åt lågkolhydratkost…? Det är ju om inte annat HELT BORTKASTADE pengar för annonsören.

Och jag tycker det känns märkligt att man inte väljer att publicera sin reklam på mer passande ställen. Kanske på ett forum om kompostering…? Skrattande

Men det är inte en stor fråga alls. Jag blev bara så paff. Man kan ju helt enkelt ignorera.

maxiq
0

Som jag har förstått så styrs reklamen efter vad vi skriver om. En sökrobot läser igenom texterna och hittar nyckelord. Ordet "Kolhydrater" förekommer rätt ofta här och då tror den lilla roboten att vi är jätteintresserade av dem. Det är vi ju också men inte på det sättet…

Tungan ute

Wtn3
0

Jag är faktiskt rätt intresserad av den på det sätt som annonsören hoppas, göra egen öl i liten skala är alltid spännande. (Ja, jag vet att öl är typ det absolut sämsta man kan förtära i blodsockerperspektiv, men jag tillåter mig det någon gång i månaden och kan göra det utan att den totala viktkurvan slutar peka neråt)

Jennix
0

Det stämmer det som Maxiq säger, reklamen styrs av de ord vi skriver på forumet.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

PatrikHagglund
0

Tack för tipset! Även om man går på lågkolhydratskost kan man använda maltodextrin (självklart inte för ofta och kanske främst efter träning, se tex Mauro Di Pasqaules gamla lågkolhydratsdiet "Anabolic Diet"). Verkar signifikant billigare än hos många tillskottsförsäljare. Ska nog göra en provbeställning när jag känner mig klar med min deff. Glad