Föreläsning i Jönköping?
Jag har upptäckt att flertal bor i jkpg eller i omnejd, är lite besviken att det inte dyker upp några föreläsningar här? 
Jag som inte har körkort och så har svårt att åka iväg, dessutom ensam i familjen med att äta denna kost.
Kommer vi få se någon föreläsningen eller åtminstone någon LCHF träff i jönköping??

Jag bor i Jönköpings län och kan försöka komma om det dyker upp något. Att anordna en träff kan du ju själv spåna lite kring.

#1 så bra. :)
Nej, sådana träffar kan jag inte anordna. Sådant är jag inte alls bra på. Tyvärr.

Jag har kontaktat vår Sajtvärd här på KiF om hon vet något om hur man får kontakt med Annika och kostdoktorn för ev föreläsningar. När det gäller lokal för en sådan föreläsning så finns ju Elmia, som förmodligen är ganska dyrt, men det bör ju finnas alternativ?
Jag kommer att vara borta ganska mycket de närmaste två veckorna, men ska försöka spåna så gott jag kan.

#3 vet att gymnastikhallen vid bowlingen nere på väster hyr ut, den är dessutom inte så onödigt stor som elmia, sen finns det mindre lokaler vid Cafe Nyfiket på tändsticksområdet och lite därikring, men jag vet inget om kostnader och så.

Men på Annikas hemsida står det att hon EV. ska vara i Jönköping den 14/11. Tid & plats står dock inte än.
Föreläsningar ordnas aldrig av föreläsarna - det är alltid ortens folk som står för de praktiska arrangemangen.
Studieförbundet Vuxenskolan verkar ha en drive med Annika runt om i landet. Kolla med dem.
Numer pensionär i Nynäshamn

Tacksam om någon kan kolla vad som gäller. Är borta rätt mycket de närmaste 2 veckorna.