Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-billiga-ingredienser
Läst 2381 ggr
Lotte
0

Majonnäs i Söderhamn:)

Måste ju bara tipsa er som bor i mina trakter! Kanske det finns på andra ställen också, men här på Ö&B har de Findus Majonnäs med citron, 450g för 10:-! Bra till sommarens grilltillbehör -  coleslaw.)

Finns ju i och för sig nyttigare sorter, det är 4 g kolhydrater och lite E:n… Men vill man hamstra lite, som jag, så tycker jag det var klart prisvärt.)

nobban7
0

Bra pris! Missade du fläskkarrén för 9:90 på Coop förra veckan? Inte ekologiskt men perfekt pris när vi hade grillfest i helgen Skrattande

Lotte
0

Va?!!!! Nämen det har jag missat! Jag som försöker nosa reda på bra priser, haha!

[Pennylane1]
0

jag har sett sån där billig citronmajonnäs men jag tycker det är för mycket kolisar så det fick vara för min del.

[mejja]
0

tack för tipset Lotte!

jag missar alltid bra erbjudanden, o vi som använder jättemycket karre`n nuförtiden :(

Lotte
0

# 4 Varsågod!:) Är lite sur på mig själv, var in där idag igen för att köpa hårfärg, och glömde (!) köpa mer majonnäs! Hemska tanke vad "flokig" man är.))

[mejja]
0

#5 då är vi två som är flokig då ;)) skönt o höra! fast det var ju synd på majonäsen.

helvete
0

Findus äkta majonäs innehåller minst 15 ingredienser.Önskar jag tordes göra själv på äggula och nån sorts olja, men är har fobi för allt som stått mer än 48 tim i kylskåp.

[ngupa]
0

jag gör själv och det går mer än utmärkt… äter hellre det som stått 48 timmar i KYLskåp än sådan som är proppat med E…

beso02
0

På ÖoB finns det också bambuskott för knappt en femma. Avsevärt billigare än andra affärer.

kreativika
0

Coops egna äkta majonnäs finns och hos mig kostar den 18:-  Mkt prisvärt med tanke på att den endast hade 1 g kd :) wiipeyy :)