Majonnäs i Söderhamn:)
Måste ju bara tipsa er som bor i mina trakter! Kanske det finns på andra ställen också, men här på Ö&B har de Findus Majonnäs med citron, 450g för 10:-! Bra till sommarens grilltillbehör - coleslaw.)
Finns ju i och för sig nyttigare sorter, det är 4 g kolhydrater och lite E:n… Men vill man hamstra lite, som jag, så tycker jag det var klart prisvärt.)

Bra pris! Missade du fläskkarrén för 9:90 på Coop förra veckan? Inte ekologiskt men perfekt pris när vi hade grillfest i helgen 

Va?!!!! Nämen det har jag missat! Jag som försöker nosa reda på bra priser, haha!
jag har sett sån där billig citronmajonnäs men jag tycker det är för mycket kolisar så det fick vara för min del.
tack för tipset Lotte!
jag missar alltid bra erbjudanden, o vi som använder jättemycket karre`n nuförtiden :(

# 4 Varsågod!:) Är lite sur på mig själv, var in där idag igen för att köpa hårfärg, och glömde (!) köpa mer majonnäs! Hemska tanke vad "flokig" man är.))
#5 då är vi två som är flokig då ;)) skönt o höra! fast det var ju synd på majonäsen.
Findus äkta majonäs innehåller minst 15 ingredienser.Önskar jag tordes göra själv på äggula och nån sorts olja, men är har fobi för allt som stått mer än 48 tim i kylskåp.
jag gör själv och det går mer än utmärkt… äter hellre det som stått 48 timmar i KYLskåp än sådan som är proppat med E…
På ÖoB finns det också bambuskott för knappt en femma. Avsevärt billigare än andra affärer.

Coops egna äkta majonnäs finns och hos mig kostar den 18:- Mkt prisvärt med tanke på att den endast hade 1 g kd :) wiipeyy :)