Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 4447 ggr
ulf-jansson
0

Mirakeltrosan

http://www.expressen.se/halsa/1.1650858/cellulitdodaren-far-kvinnorna-att-storma-varuhus

Den där låter ju hur bra som helst . Hoppas den kommer som herrlångkalsong . Skulle vara enormt skönt att ha att jobba i på vintern . Att den skulle bota celluliter och reducera fett är väl mer tveksamt .

fellfrosch
0

HAHAHA
Jag är mkt tveksam till att den skulle fungera tyvärr, men den gav mig ett gott skratt och det är aldrig fel :)

starhawk
0

Utryck såsom "Materialet består av "biokristaller" som värms upp vid kontakt med huden och sedan bränner fett." låter ju inte precis seriöst

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

maxiq
0

Möjligen om kristallerna bildar ett slags sandpapper på insidan och slipar ner huden…

Aj aj aj! :-s

kaisakavat
0

En utvärtes brännugn? Är det Rössner som har uppfunnit den? Obestämd

…skulle man nu ha några hundra liggandes och skräpa, så kunde man ju prova - en kul grejj.. många goda skratt inkluderade i priset.

Ser ut att vara tillverkad så att den "håller in och stramar upp".. och då gäller det att behålla dem på, så att säga!

lizaohman
0

Jamän säg att det funkar, så underlig man kommer att se ut sen, särskilt där trosan tar slut och kropp utan kontakt med vidunderliga biokristaller tar vid…Förvånad

Lena123
0

#5 de kanske kommer med en heltäckande dräkt med små biokristaller så småningom..haha.

Lite lustigt är det att alla dessa underkläder som ska forma,lyfta och platta till alltid är till för kvinnor….är vi extra lättlurade som köper  dem eller är det så att männen är lättlurade så vi kan klä oss i diverse kroppsskulpterande kläder och de faktiskt tror att vi ser ut så??

Om jag skulle vara man och träffa en tjej som ser ut på ett visst sätt i kroppen med kläder på skulle jag bli mäkta besviken när vi väl hamnade i sänghalmen och alla attiraljer åkt av och hon ser helt annorlunda ut Förvånad 

Snacka om falsk marknadsföring!!

http://www.winthers-skafferi.se/

lizaohman
0

En manlig kompis berättade en gång om en tjej som han gått hem till efter en kväll på krogen. Han hade fått en riktig chock när hon tagit av sig postischen (70-tal), lösnaglarna, lösögonfransarna och den formande BH-n. Fast han stannade ändå…

Lena123
0

Vi var ett gäng på en finlandskryssning och den enda singeln i sällskapet fick napp på dansgolvet.

Tjejen ifråga var kurvig med en generös urringning.Han gick med henne till hytten och väl där klädde hon av sig kläderna och under dem hade hon någon slags hel kroppsstrumpa som formade både här och där… han beskrev den som en hudfärgad dykardräkt och var mäkta besviken på hur hon såg ut under den …..men han stannade oxå kvar Flört

sepersl
0

jag får krypa till korset och erkänna Skäms att jag har en sådan där kroppsstrumpa. Fast jag måste oxå erkänna att jag är lyrisk i den. Jag har mina 15 graviditetskilon som jag vill bli av med. Utan dem har jag en fantastisk kropp som många antagligen skulle döda för. Kurvig på rätt ställen alltså. Glad Jag är fortfarande lika kurvig då kilona sätter sig jämnt över min kropp och när strumpan åker på känner jag mig nästan 10 kilon lättare. Denna strumpa har jag alltid till fest då jag blir ursnygg i mina klänningar (tycker jag då alltså Oskyldig). Nu har jag ifs redan en far till mina barn, men det är väl inte fel att känna sig snygg trots kroppsstrumpa?! Det tycker inte jag iaf.

Hoppas dock att kilona ska försvinna snart så jag slipper den, men den påminner om svunna tider - som snart ska vara tillbaka =)

Heja kroppsstrumpan! Skrattande

kaisakavat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sorry, kan inte låta bli… Det finns ju andra sorters kroppsstrumpor.

(hoppas allt syns, inscannad gammal bild..)

Luccy
0

Kyss Ok jag hakar på o vill ha en kroppsstrumpa, gärna med hål för munnen så jag får in grädden. Hahahahahaha

För 25 år sedan hade en vännina till mig köpt en overall i metalltyg, den skulle man ha på sig när man dammsugade o då gå ner i vikt. Ingen viktnedgång rapporterades, förrutom några liter svett vid varje städning. Skrattande Å inte bjöd hon på en visning heller……….hahahaha

lizaohman
0

Luccy: du har ingen bild?? Det låter som att man kunde se rätt fånig ut :D

greensis
0

#11 Vore det inte lättare (och billigare!!) att lasta en full ryggsäck och bära omkring på den när man dammsuger??Förvånad

Fabricati diem, pvnc!

lizaohman
0

Eller dammsuga dubbelt så fort som vanligt - och gärna inne i bastun!

Luccy
0

Skrattande Vadå bild har ni ingen fantasi, ta i så fall en rulle aluminiumfolie o vira in er.

Greppa dammsugaren.

Be maken fota.

Garvar ihjäl sigSkrattande

marialan
0

Figurformande underplagg kan vara mycket trevligt när jag ska klä upp mig - korta stunder…

Jag känner mig fin när jag har dem men de är ju så VARMA!

Har säkert de flesta man kan tänka sig i olika färger, former och storlekar (är mycket fåfäng). Dock skulle jag inte tro att de gör så mycket långsiktigt med eller utan kristaller.

Glömmer aldrig när jag var som störst och hade ökat i vikt mera än jag vågade erkänna. Hade slimmande underplag en hel dag på jobbet och behövde plötsligt böja mig för att plocka upp något på golvet. Jag kunde knappt böja mig hela vägen ned!!! Dessutom pratade jag med folk samtidigt och de kunde nog uppfatta besväret jag hade. Pinsamt!!!

Skrattande

Lena123
0

att ha en kroppstrumpa på sig när man går på fest för att hålla inne hullet är väl ok men att vara ute och ragga med den på anser jag iallafall vara falsk marknadsföring….tänk er själva att ni är på dejt med en kille med muskulösa armar och v-rygg och sen tar han av sig och har spinkiga armar,vilken besvikelse Rynkar på näsan

sepersl
0

då kan vi lägga push-up bh:n oxå?

antingen så har man tuttar eller inte Oskyldig

Lena123
0

Ja så är det ju…något som är konstigt är att om man ska köpa BH åt dottern(12 år) så är det så gott som omöjligt att hitta någon som inte är vadderad…varför är det så??

Luccy
0

SkrattandeSkrattar ännu…………..

Aniara4
0

Om den där trosan funkar är det betydligt läskigare än om det bara är en marknadsföringsbluff. Alltså, de där biokristallerna ska SMÄLTA fettet? Hurdå? Genom värme? Vid vilken temperatur smälter kroppsfett? (Borde iofs kunna funka som värmande långkalsonger på vintern samtidigt om de faktiskt blir så varma att de får fettet att smälta.) Och vad händer med huden vid denna värme? Eller sker det med hjälp av lösningsmedel, som löser upp fettet? Och igen, vad händer med huden i så fall?

Nä, jag fortsätter nog med LCHF och vanliga slimmande underbyxor vid högtidliga tillfällen!

parsley
0

#11 mfl LOL Jag tror jag dör av skrattkramper.

#19 Din synpunkt är riktigt seriös. Varför ska en 12-åring som knappt fått bröst ha en vadderad BH för att hon ska ska mognare ut än vad hon är?

En karl som inte kan skilja en push-up från äkta vara har sig själv att skylla. Oskyldig

Luccy
0

Skrattande Annars kan man ju slå in sig själv i gladpack/plastfolier o göra en vacker drapering alá Gröna Tomater-filmen. Tungan ute Men då ska det väl vara lördag i alla fall…………..hihiihi

pillerbagge
0

falsk marknadsföring håller ju de flesta på med känns det som, lite tråkigt. Både med bh, strumpbyxor och smink. TÄnk vad härligt om man kunde bli accepterad för hur man ser ut. Även om det är insidan som räknas. Många gånger får man ju inte ens chansen att visa insidan för man blir ratad för utsidan.

Även jag som är 30 försöker hitta bh utan push o vaddering och sånt. Fruktansvärt svårt. När jag väl hittar nåt köper jag flera om jag har råd.

Jag kör med "det du ser är det du får"

Sindri
0

# 19 o # 22

Inte ens om man har D-kupa slipper man vaddering på vissa modeller……
Jag undrar ibland om man måste vara helt hjärnbefriad för att skapa "mode",

raphanus
0

Har ni hört att man kan få färgbild på en svartvit teve också, om man kliper sönder ett par nylonstrumpbyxor och trär över apparaten? Det är ju helt fantastiskt! Tänk vad de hittar på!

haneit
0

Fast den metod som faktiskt ska fungera fungerar så att den smälter fettet, så att det kan omfördelas. Nu kommer jag inte ihåg hur den fungerar, men det är någon apparat med någon sorts vågor. (Jag menar inte att de här trosorna fungerar för det)

starhawk
0

#25: Nej! det är inget krav men en klar fördel att vara helt hjärnbeftriad, tydligen är en hel del kunder det också med tanke på vad dom frivilligt tar på sig

#26: Jo det där var ju ett kul skämt man kom på på 60-talet (ack ja! ljuva 60-tal)

#27: Har nåt minne av att det rörde sig om ultraljud Obestämd

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

sepersl
0

T o m när man har 80 G i bh-storlek är det svårt att hitta utan vaddering. Skönt iaf att de har lagt ner push-up i den storleken… Känns något onödigt

haneit
0

sepersl:

Fast det kanske är just då man behöver push-UP… Flört (Talar av erfarenhet)

starhawk:

Jo, ultraljud var det kanske…

parsley
0

Ni som håller er med kroppsstrumpa? Var får ni tag på den?

#24 En karl som endast ser till utsidan och inte ser till insidan är inget att satsa på för den som har en attraktiv och välfungerande insida. Självsanering.

#24 Skaffa sport-BH. De saknar vadd.

#26 Har du hört om paret som tog svarta nylonstrumpor och trädde över TV:n? Fick de också färg-TV?

Ang folien. Så här i sommartider så borde man väl vira in sig i folie när man klipper gräset. Tänk er en medelålders manlig villaägare med åkgräsklippare.