Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsa
Läst 2373 ggr
frigge
0

drömmar

Har det gått för långt med LCHF när man haft skruvad sexdröm om dr dahlqvist?

Jennix
0

Ehhh, ja?? Jag har iofs drömt om Barack Obama men…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

frigge
0

haha ja men han är ju i media hela tiden. kommer inte ihåg drömmen exakt men konstig va den

frigge
0

jaha det va bara jag då

frigge
0

en natt till med Annika Dahlqvist Tungan ute

Andina
1

Antingen är du betuttad i Annika eller så är det en helt sund dröm!
Sex i en dröm handlar oftast inte om det uppenbara, d v s sex. Sex kan symbolisera något som kommer dig nära, nära inpå, intimt, som berör dig ända in. Annika Dahlqvist representerar kanske lchf men även läkaren. Så, utan att veta vad dina drömmar handlat om mer, kan det tyda på att det "recept" som Annika D fört med sig in i ditt liv, är någonting som berör dig djupt.

… det var en aspekt av det lilla du skriver - d v s "skruvad sexdröm"… :)

Edit: Nu menar jag inte att det är osunt att vara betuttad i Annika D! Tvärtom! :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

frigge
0

det va väldigt klokt skrivit.

När du skriver det så förstår jag faktiskt det.

Eftersom jag anser att alla bör äta så här. kanske inte lika strikt men ris o bröd bör inga äta.

ja det kanske är så.. jag tror det är för jag läser så mycket om lchf. Men samtidigt så är det ju mycket konstigt i drömmen

Andina
0

Alla ingredienser i en dröm har du (ditt undermedvetna) valt av en anledning - de symboliserar någonting. Färger, material, struktur, miljö, bilar, djur, människor osv, osv, osv. Så egentligen finns det inge't konstigt i en dröm - vi har bara svårt att förstå vad detaljerna symboliserar…

Människor i en dröm är även aspekter av dig själv - så Annika D representerar nog även en kvinnlig omhändertagande (vårdande vilket är läkarens yrke) "helande" (läkarproffessionen) aspekt av dig själv.

Drömmar är spännande… :)!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

frigge
0

ja drömmar är spännande.. och jag läser mycket om undermedvetna och tycker att man borde forska mer om "tredje ögat"

läser just nu

http://www.bokus.com/b/9780892819270.html?pt=search_result&search_term=strassman

den är väldigt bra

Andina
0

Det låter som en spännande bok! Jag har inte läst den. Men kanske dyker den upp hos mig någon dag, för att bli läst… :)

fellfrosch
0

Bara jag som aldrig har sexdrömmar?! Förvånad Rynkar på näsan
Jag drömmer bara skumma drömmar om shogo-shoer istället..

frigge
0

rekommenderar den varmt.

flera böcker om man är intresserad av vart vi kommer ifrån

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=1086&art=842972

frigge
0

ngn rolig vaken?